רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית של איחור באבחון סרטן

כאשר מופיעים אצל אדם תסמינים המעידים על התנהלות לא תקינה במערכות הגוף שלו או תפקוד איבריו, על הרופא המטפל בו לספק את המידע הרלוונטי והכולל אודות הגורמים האפשריים לתסמינים אלה ולממצאים הרפואיים שאובחנו בעת הבדיקה. כך, על הרופא לגבש תמונה ברורה יותר של מצב המטופל באופן המהיר ביותר, ועל ידי כך לאבחן בזמן גידולים סרטניים.
מתי מתרחשת רשלנות רפואית שהיא איחור באבחון סרטן?
איחור באבחון של מחלות או גידולים מהווה פגם משמעותי בתפקודו של המטפל, העלול להטות את הכף בכל הנוגע לבריאותו של המטופל. זאת, בעיקר כשמדובר במחלות קשות ו/או סופניות ובמקרי אבחון של גידולים ממאירים. על כן, כאשר מתרחשת סטייה מאופן האבחון המתבקש על פי הסטנדרטיים המקצועיים שנקבעו בענף הרפואה, תפקודו של הרופא המטפל מוגדר כרשלנות רפואית. איחור באבחון גידולים סרטניים אינו חייב, חלילה, להסתיים במוות, כך שכלל הנזקים שנגרמו מאותה אבחנה שגויה- זכאים לפיצויים כחוק.
כיצד יש לתבוע פיצויים בגין איחור באבחון סרטן?
בעת תביעה בגין איחור באבחון סרטן, על התובע מוטלת הוכחת קיום רשלנותו המקצועית והביצועית של הרופא הנתבע. כמו כן, על התובע לאמת את הנזק שנגרם לו כתוצאה מהאבחון המאוחר, הן כשמדובר בפגיעה גופנית ונפשית והן כשמדובר בנזק כספי. כמובן שמומלץ ואף נדרש להיעזר בעורך דין המומחה בתחום נזקי גוף טרם הפתיחה בהליך המשפטי ולכל אורכו, וזאת בכדי להבטיח את מיצוי הדין באופן האידיאלי ואת קבלתם של פיצויים ההולמים את חומרת הרשלנות ותוצאותיה.
למידע נוסף על רשלנות רפואית פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם
מפת אתר | צור קשר