רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות ספורט

פעילות ספורטיבית הינה פעילות התורמת משמעותית לבריאות הגופנית המשלבת הנאה רבה ובכן לחברה אינטרס ציבורי ברור, אך אין להתעלם מהסכנות הכרוכות בפעילויות אילה בינהן נכללות פעולות כגון שחיה, משחקי כדור למינהם, מרוצים למינהם, תחרות ואולימפיאדות. בכדי להבטיח את המשך קיומם של ענפי ספורט אילה, להם נותן ביטוי חוק הספורט הקובע: אגודת ספורט, ארגון , ההתאחדות ואיגוד יבטחו  הנוטלים חלק בתחרויות ספורט המאורגנות על ידםאת הספורטאים. 

את התאונות בענף הספורט מחלקים ל שני סוגים- הראשון, פגיעה של מי ספורטאי העוסק בפעילות ספורטיבית באופן מאורגן במסגרת של אגודה, קבוצה או נבחרת. השני,ספורטאי  שנפגע בעת שעסוק בספורט להנאתו האישית.

באם מדובר בספורטאי העוסק בספורט כבמקצוע רשמי, ונפגע פגיעה פיזית הפוגעת בכושר השתכרותו בעתיד, יוכל לתבוע לפיצוי על פי מספר אלטרנטיבות משפטיות-

פוליסת ביטוח אישית של הספורטאי- מדובר בפוליסה על בסיס רשות ואין אגודת הספורטאים מחוייבת לבטח את הספורטאי בפוליסה זו.
פוליסת ביטוח מכוח חוק הספורט- בהתאם לחוק הספורת המוזכר לעיל, הפוליסה מכסה את הטיפולים הרפואיים הבסיסיים ופיצוי מינימלי בעקבות אובדן ימי עבודה.
תביעות מכוח פקודת הנזיקין- כאשר סיבת הפגיעה הינה מאי תקינותם של מתקני הספורט, או רשלנות של צד שלישי בעיקבות אי תחזוקה ראויה של מתקנים, יוכל הספורטאי לתבוע מכוח עילה זו.
תביעה כנגד הביטוח הלאומי בגין תאונת עבודה- אדם הנפגע במהלך עבודתו בהתאם לחוק הביטוח הלאומי זכאי לפיצוי בעיקבות על פציעה או אובדן כושר השתכרות.
בכל מקרה של תביעה בגין תאונת ספורט מומלץ להתייעץ עם גוף משפטי המתמחה בתחום עקב מורכבות התביעות.

 

מפת אתר | רכב |  צור קשר