רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונת אופנוע

תאונות אופנוע הן ללא ספק תאונות נפוצות במיוחד, בעקבות החשיפה הפיזית הגדולה של רוכבי אופנועים, תאונות אופנוע לרוב מותירות את הנפגע עם פגיעות גופניות קשות במיוחד .
לרוב אופנועים מבוטחים בביטוח חובה בחברת ה"תאגיד המנהל של המאגר לביטוחי רכב חובה ("הפול") בע"מ" . משום שחברות ביטוח רבות אינן מעונינות לבטח את רוכבי האופנועים כיוון שאופנועים נחשבים על ידם כמסוכנים ובלתי משתלמים בענף הביטוח. לחברת הביטוח המבטחת  את האופנוע בפוליסת ביטוח חובה, קיימת אחריות מוחלטת לפיצוי הנפגע בתאונה על כל נזק גוף שייגרם כתוצאה מהתאונה וזאת ללא כל קשר לשאלת האשם בתאונה.
רוכב אופנוע אשר נפגע פגיעה גופנית בעת נהיגה על אופנוע באירוע הנכלל בהגדרת תאונת דרכים, זכאי לקבל פיצוי מחברת הביטוח אשר ביטחה את האופנוע אשר עליו רכב.

סוגי תאונות דרכים נפוצות-

בין תאונות אופנוע נפוצות התאונות העצמיות (תאונות בהן לא מעורב צד נוסף) בשל החלקה, אובדן שליטה, פגיעה בשולי הכביש וכו..  כיוון שעל פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים אין רלוונטית שאלת האשמה בתאונה שכן הרוכב זכאי לפיצוי בגין נזק הגוף, אף אם התאונה התרחשה באשמתו הבלעדית וגם אם אין צד שלישי מעורב בתאונה

פיצוי בגין תאונת אופנוע-

על מנת לקבל פיצוי בגין של תאונת אופנוע יש להמציא מסמכים הכוללים רישיון נהיגה לאופנוע, עותק של פוליסת ביטוח החובה של האופנוע, אישור משטרה המפרט את פרטי הנפגעים והתיעוד הרפואי של הנפגעים. אם לאופנוע או לקטנוע נגרם נזק חיצוני כדאי להצטייד בדו"ח שמאי על הנזקים ואם מדובר בנזקים פשוטים יש לצלמם לבקשת חברת הביטוח מבקשת לקבל תיעוד זה על מנת לאשש כי אכן התאונה התרחשה.
 
 

 

מפת אתר | צור קשר