רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

טיפים לנפגעי תאונות עבודה

תאונת עבודה הינה אירוע שבו עובד נפגע תוך כדי או עקב עבודתו, הן כשמדובר בעובד שכיר והן במקרים בהם הנפגע הינו עובד עצמאי. החוק מכיר גם בתאונה שאירעה לעובד בעת שהיה בדרכו מביתו לעבודה ולהפך, או בדרכו מעבודה לעבודה. בעת התרחשותה של תאונת עבודה, רשאי כל עובד במדינת ישראל לפנות למוסד לביטוח לאומי לשם הכרה בפגיעתו ובזכויות המוקנות לו כתוצאה מכך.

מה יש לעשות בעת פגיעה בתאונת עבודה?
בעת פציעה תוך כדי או עקב הפרנסה, חשוב להקפיד על העלאת פרטי המקרה על כתב באופן סדור, יסודי וענייני תוך הקפדה על רישום פרטי העדים לתאונה, במועד הסמוך ביותר הניתן אליה. הרישום מבטיח בהמשך הדרך את בחינת האירוע באופן אובייקטיבי למול פרטיו המדוייקים. כמובן שיש להקפיד על קבלת הטיפול הרפואי המתאים מיד לאחר התאונה, שכן לפעולה זו ערך בריאותי וערך תיעודי גם יחד. טרם הגשת תביעה לביטוח לאומי ו/או המעביד, רצוי לרכז את מירב הפרטים הרפואיים הניתנים, תוך הקפדה על תיעוד ההוצאות הרפואיות ששולמו עקב התאונה.

תאונת עבודה מחייבת הסתייעות בעורך דין מומחה
חשוב לציין, כי בעת תאונת עבודה יש לעשות שימוש בשירותיו של עורך דין תאונות עבודה המתמחה בתחום נזקי הגוף ותביעות בגין תאונות עבודה בפרט, טרם הפתיחה בהליך המשפטי ולכל אורכו. זאת, בכדי להבטיח את מיצוי הדין באופן מקסימלי ואת קבלתם של הפיצויים המתאימים לרמת הפציעה של הנפגע. 

למידע נוסף על תאונות עבודה פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר