רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פציעת גוף בבית הספר

פיצויי פציעת גוף בבית הספר מטופלת באמצעות ביטוח תאונות אישיות לתלמידים, כאשר חוק חינוך החובה מבטיח את הענקתו של ביטוח זה עבור כל מי שהינו חלק ממערכת החינוך וזכאי לחינוך חינם על פי חוק. כך, מכסה ביטוח התלמידים כל תאונה הנגרמת לילד המשוייך למוסד חינוכי כלשהו, בעת השהות בבית הספר ואף מחוצה לו.

מתי זכאי תלמיד לקבלת פיצויים עקב פציעת גוף בבית הספר?
תלמיד זכאי לקבלת פיצויים מחברת הביטוח עקב פציעה בגבולות בית הספר במקרים בהם הינו מעורב בתאונה פיסית בלתי צפויה הגורמת נזק גופני, ללא כל תלות בגורם האשם בכך. יצוין, כי הגדרתו של נזק גופני אוגדת בחובה נכות חלקית או מלאה, זמנית או קבועה ואף חלילה מוות. חשוב לציין, כי לצד זאת רשאי תלמיד להגיש תביעת אחריות כנגד האחראים לתאונה, בין אם מדובר בתלמיד אחר ובין אם מדובר בבית הספר עצמו, ללא כל פגיעה בזכותו לקבלת פיצויי הנכות המתאימים מתוקף הפוליסה המבטחת.

כיצד נקבע סכום הפיצוי הניתן מטעמה של חברת הביטוח עקב פציעה בבית הספר?
גובה הפיצויים בעת פציעה בבית הספר נקבע על פי רמת הנכות שהוגדרה עבור התלמיד הנפגע. רמת הנכות מחושבת בהתאם לחומרת הפציעה וזמניותה או צמיתותה. היות ולעיתים קרובות מדובר בסכומים חלקיים בלבד, מומלץ להגיש לצד תביעת הביטוח גם תביעת רשלנות כנגד האחראים לפציעת הגוף, תוך היוועצות עם עורך דין המתמחה בדיני נזקי גוף.
למידע נוסף על פציעת גוף בבית הספר פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר