רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

הרוגי תאונות דרכים

תאונות הדרכים מהוות זה שנים חלק בלתי נפרד מנופיה של מדינת ישראל; כך, אלה גבו יותר משלושים אלף קורבנות לאורך שישים שנות קיומה של ארצנו הקטנטנה. לא בכדי, אם כן, כי המלחמה בקטל הדרכים נמצאת בעיצומה, תוך שהיא משמיעה את קולה מדי יום באמצעות שלל ערוצי התקשורת.

פיצויים הנלווים לתאונת דרכים קטלנית- הכיצד?
התפיסה הציבורית כי תאונות דרכים הן "מכת מדינה" עשתה את שלה והקטינה באופן משמעותי את כמות ההרוגים בשנה החולפת, אך עם זאת עוד קיימות משפחות שכולות אין ספור, אשר יודעות את הכאב והקושי הכרוכים בתאונת דרכים קטלנית. ה"תמחור" הכלכלי המלווה מקרה טראגי של תאונת דרכים קטלנית נראה לעיתים נורא ואף בלתי מתקבל על הדעת- אך בסופו של יום משפחותיהם של הנספים בתאונות זקוקות לסכומים אלה בכדי לשקם עצמן ולהבטיח תפקוד יום יומי מקסימלי.

כיצד נקבע סכום הפיצויים בעת אירוע מוות בתאונת דרכים?
סכום הפיצוי משתנה ממקרה למקרה ותלוי במרכיבים רבים, החל מגיל הנפטר,דרך מצבו המשפחתי, מספר ילדיו וגילם וכלה בגובה השתכרותו טרם התאונה. יודגש, כי חישוב הפיצויים עצמו נחלק לשניים, כאשר האחד הינו הפיצוי עבור תלוייו של הנפטר- כלומר בני משפחתו, והשני הינו הפיצוי לו זכאי העיזבון, שהוא הגוף המשפטי שבא בנעלי המנוח. מובן שבכל מקרה של תאונת דרכים קטלנית, חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין הבקיא בדיני נזיקין בכדי להבטיח קבלת פיצוי מלא ונכון מחברת הביטוח. 

מפת אתר | צור קשר