רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונת עבודה במפעל

עבודה במפעל הינה עבודה מאומצת כאשר לכל עובד קיימת אחראיות לגבי סוג העבודה וסוג המחלקה בה הוא מועסק. בדרך כלל העבודה במפעל הינה עבודה עם מכונות מאסיביות. כתוצאה מכך, קיים סיכוי בסביר כי העובד במפעל יפגע במהלך ביצוע העבודה. הפגיעות מושפעות מגורם הפגיעה וסוג הפגיעה, כאשר נפילה על קצפה יכולה לגרום לשריטה קלה אולם פגיעה כתוצאה ממכונה מאסיבית, עלולה לגרום לפגיעה שכתוצאה ממנה הנפגעה יגיע לטיפול בבית חולים ואף יהפוך לנכה. במצב של פגיעה כתוצאה מאתונת עבודה במפעל, ישנה חשיבות עליונה לפנייה לעורך דין המתמחה בנזקי גוף ותאונות עבודה על מנת לקבל את כלל הזכויות המגיעות לעובד על פי החוק.

פיצוים על תאונות עבודה
כאשר העובד נפגע כתוצאה מתאונת עבודה, הוא זכאי לקבלת תגמולים מביטוח לאומי. קיימים מקרים בהם הנפגע מקבל פיצוים נוספים גם מהמעביד. לאחר הפציעה חשוב לבדוק האם קיימת לעובד פוליטסת ביטוח פרטית שמאפשר קבלת פיצויים נוספים לאלה שמספק ביטוח לאומי. עורך דין המתמחה בתחום תאונות עבודה יכול לייעץ באופן מקצועי אילו צעדים יש לבצע על מנת להיות סכאים לכלל ההטבות והפיצוים הכספיים לאחר התאונה במפעל.

תביעת פיצוים מביטוח לאומי
על מנת להתחיל בתהליך תביעה הפיצוים מביטוח לאומי, חשוב למלא את כלל הטפסים הנחוצים לתהליך כגון: טפסים של בית חולים, טפסים הקשורים לאישפוץ ואופן הפציעה, כאשר ישנה חשיבות עליונה להגשה של התביעה לא יאוחר משנה לאחר הפציעה.

אל תהססו לפנות אלינו עכשיו על מנת לקבל את היעוץ המקצועי ביותר בתחום תאונות עבודה במפעל!!

מפת אתר | צור קשר