רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פגעי גוף

באחד מפסקי הדין של כבוד השופט אהרון ברק הוא ציין את אמירתו הידועה כי חיי היומיום רצופים סכנות, משמעותה של אמירה זו, אשר לכאורה נראת כמובנת מאליה, היא כי ישנם סיכונים אשר אנו מסתכנים בהם במהלך חיינו ואין אני יכולים להימנע מהם, סיכונים אילה נוגעים להתנהלות של חיי היומיום שלנו, בעת חציית הכביש, נהיגה שגרתית ברכב, ירידה במעלית ועוד פעולות שגרתיות ביותר אשר כרוחות בסיכונים בלתי נמנעים. אך ישנם סיכונים שאנו לוקחים תוך מעשים אשר חורגים מטווח הפעילות הנורמטיבית של כל אחד. פגעי גוף עלולים להיות חמורים ואף קטלניים בשני סוגי ההתנהגויות.

תביעות פגעי גוף
תביעות בגין פגעי גוף מוגשות כפטריות אחרי הגשם בכל הקשור לתאונות דרכים ותאונות עבודה, תאונות דרכים בהם נגרמים נזקי גוף מקימות עילה לניזוק לתביעת פיצוי, ועל כן נפגעי גוף רבים תובעים להם ממשים את זכותם. במקביל לתביעות מסוג זה קיימת לנפגעי גוף עילת תביעת נזיקין בגין אותה פגיעה שהראה להם.

פיצוי בגין פגיעות גוף
בתי המשפט, אשר בוחנים את המקרים לגופם מביאים בחשבון את הנזק שנגרם לנפגע כמשתנה רלוונטי ביותר ועל כן עושים הם ככל שביכולתם בנסיבות המקרה ליצור מצב בו "יוחזר המצב לקדמותו", משמע כל ההוצאות אשר הוציא הניזוק בעקבות אותה פציעה יוחזרו לו, בנוסף יפוצה הניזוק בגין ההפסדים עתדיים שעלולים להיגרם לו.

מפת אתר | צור קשר