רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פסקי דין רשלנות רפואית

תחום רשלנות רפואית הינו תחום רגיש כאשר על פי רוב הרפואה המודרנית מתקדמת בצעדי ענק לעבר קדמה ומתן שירות איכותי מדובר עדיין ברופאים ואחראיות שהם בני אדם. רשלנות רפואית הינה תופעה אשר מתרחשת על בסיס יומי בכל בית חולים או קליניקה רפואית בארץ ובחו"ל. רופאים ואחיות הינם אנשי מקצוע אשר עובדים תחת לחץ תמידי ומסביב לשעון כתוצאה מסיבות אלה תשומת לב שלהם לעיתם נפגמת וכאן נוצר פתח לטעויות אנוש. למרבה הצער, טעויות אנוש אשר מתרחשות בתחום הרפואה ובריאות יכולות לגרום למוות או פגיעות גוף חמורות ובלתי הפיכות של חולים בגילאים שונים.

תוצאות של רשלנות רפואית
לעיתים אנו שומעים בחדשות אודות מקרים בהם רשלנות רפואית גרמה למוות או פציעה של חולה. מקרים אלה פותחים תיק תביעה ובו מתויקים כלל הטפסים הרפואית הקשורים למקרה ספציפי של רשלנות. לאחר סיום האיסוף של הטפסים וביצוע כלל הבדיקות הדרושות, התיק עובר לעיון של השופט האחראי.

החלטה במקרה של רשלנות רפואית 
לאחר הדיון ובדיקה של כלל העובדות השופט הוא זה שמחליט האם מדובר ברשלנות רפואית או תקלה טבעית. במידה וההחלטה קובעית כי מדובר שהמקרה קרה כתוצאה מחוסר תשומת לב של אחד מנציגים של צוות רפואי של בית החולים הרלוונטי המוסד הוא זה שמפצה את הנפגע בעזרת פיצוי כספי שנקבע. גובה הפיצוים נקבעים בהתאם לאופי וסוג הפציעה.

מפת אתר | צור קשר