רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח תאונות אישיות

פוליסת ביטוח תאונות אישיות הינה פוליסה אשר לא מתפקדת כפוליסה שגרתית. במילים אחרות, לגבי פוליסה מסוג זה לא קיימת מכסה מינימלית אשר בדרך כלל נקבעת על פי חוק. במהלך רכישה של פוליסת תאונות אישיות, כל מבוטח קובע באופן עצמאי את תנאי הפוליסה כאשר הפרמטרים העיקריים הם: מקום עבודה, גיל, מצב בריאותי, אופן פעילות שגרתית ועוד. בצורה זו, הפוליסה מותאמת בצורה האישית ומתאימה עבור הלקוח הרלוונטי. הפוליסות בין המבוטחים שונות ונבדלות באמצעות פרמטרים רבים.

תאונות אישיות של פוליסת הביטוח
כאמור, קיים מגוון רחב של תאונות אישיות שאותן ניתן לכסות על ידי פוליסה ייחודית. תאונות אישיות פופולריות ביותר הינן: מכת שמש, הוקי כתחביב, אגרוף כתחביב, חישוב אחוזי נכות, הריון ולידה אי כושר זמני וקבוע ועוד.

פוליסות ביטוח לגבי תאונות אישיות
כאשר מדברים על פוליסת ביטוח תאונות אישיות ישנה התייחסות לפרמטרים רבים. ככלל תקופת הביטוח היא שנה כאשר בתום שנה זו, יש לחדש את הביטוח לשנה נוספת. פוליסת ביטוח תאונות אישיות הינה פוליסה מקיפה אשר פעילה במשך 24 שעות בכל יום הן בישראל והן בחו"ל. במקרה נרכשה פוליסת הביטוח תאונות אישיות כשנה לאחר מוות, הפוליסה נכנסת לתוקף ופעילה בצורה תקינה. מקרה זה מתרחש כתוצאה מנכות רפואית לצמיתות אשר נקבעה לפני 12 חודשים. במידה והמוות והנכות נקבעו לפני יותר מ-12 חודשים, הפוליסה לא תהיה כבילה.

מפת אתר | צור קשר