רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות הולכי רגל

תאונות דרכים הינן תאונות מצערות אשר קורות על בסיס יומי בכל חלקי המדינה. לעיתים המעורבים בתאונה הם שני רכבים אשר התנגשו במהלך ניסיון עקיפה או כתוצאה מאי ציות לתמרורי התנועה. במקרים אחרים מדובר על תאונות בהן מעורבים רכבים והולכי רגל. כאשר מדובר בתאונות עם הולכי רגל התוצאות הן בדרך כלל חמורות ועצובות בעת ובעונה אחת.

משמעות של תאונת דרכים עם הולך רגל
הולכי רגל חשופים לפגיעה של רכבים בכל עת ובמיוחד במהלך חציה של הכביש בצומת או במעבר חציה באמצע הרחוב. לעיתים הרכב מתפקד כמגן על הנהג אולם במקרים של הולכי רגל מדובר בעוברים חשופים ללא שום אפשרות להגן על גופם ולכן הפגיעות של הרכבים במצבים אלה יכולות לגרום לחבלות חמורות ואף מוות.

ביטוח מתאים לתאונות דרכים

על מנת להימנע מתאונות עם הולכי רגל יש חשיבות בנהיגה זהירה אולם אם במקרה הייתם מעורבים בתאונה עם הולך רגל חשוב מאוד מסייע לו במידת הצורך. ביטוח רכב צד ג´ הינו הביטוח המתאים להפעלה במקרים של תאונות עם הולכי רגל. ביטוח מסוג זה מתייחס לפגיעות של רוכש הפוליסה ברכבים אחרים או אנשים אחרים. במילים אחרות באמצעות ביטוח צד ג ניתן לבטח את עצמנו במקרים של פגיעה ברכוש אחר או אדם אחר במצב של תאונת דרכים. לכן, חשוב לרכוש ביטוח מסוג זה יחב עם ביטוח חובה.

מפת אתר | צור קשר