רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

על תאונת עבודה

במדינתנו הקטנה מתרחשות חדשות לבקרים תאונות מסוגים שונים, למרות העובדה כי רף הבטיחות בישראל עולה ועולה משנה לשנה, אך אין הדבר מצליח להיבא למניעה אופטימלית של אותם תאונות קשות ומסוכנות אשר עלולות לשבש לחלק מאיתנו את מהות החיים ואף במיקרים קיצוניים יותר לקטוף מאיתנו את החיים במהירות וללא סיבה מוצדקת. תאונות אלא מתרחשות לא אחת על כבישי ישראל או בצבא, בבתי הספר, במגרשי המשחקים ואפילו תוך כדי הליכה שגרתית ברחוב. גם רשלנות רפואית נחשבת לסוג של תאונה אשר  מתרחשת לעיתים קרובות מדיי תוך זלזול בחיי אדם.

תאונות עבודה- לא משחק ילדים
תאונת עבודה עלולה ליגרם כתוצאה ישירה של רשלנות של מעביד אשר אינו דואג למגן את עובדיו או לחילופין כתוצאה מאי קיום הוראות בטיחות מצד העובד. תאונות עבודה לא אחת גובות חיי אדם בהינף יד. באם נגרמה תאונת עבודה מסוג זה החוק הישראלי מגן על העובד ומעניק לו אפשרות לקבלת פיצויים מהמעביד או מהמוסד לביטוח לאומי בהתאם לנסיבות המקרה. תאונות עבודה עלולות לגרור לתביעות נזיקין בסדר גודל גדול במיוחד.

תאונות עבודה- הצטיידו במקצועניים
על מנת להביא למיצוי זכויותיכם באשר לשאלת הפיצוי שהינכם זכאים לו צרו קשר עם עורך דין מוסמך ומקצועי אשר מתמחה בתחום הנזיקין ובייחוד בנושאי תאונות עבודה. כך תוכלו להיות בטוחים כי הינכם בכיוון הנכון לפיצוי מקסימלי

מפת אתר | צור קשר