רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

דין רשלנות רפואית

כל אחד מאיתנו קיבל קרוב לודאי  טיפול רפואי, כזה או אחר. אחדים קיבלו טיפול אשר היה רחוק מרמת זהירות סבירה וכתוצאה מכך נגרם נזק- וזוהי למעשה "רשלנות רפואית", וניתן לתת עליו את הדין. לצורך הוכחת הרשלנות יש לאסוף ראיות מספקות- וישנו תהליך לצורך הגשת תביעה בבית המשפט, וישנם עורכי דין אשר זהו תחום התמחותם.

תהליך איסוף הראיות והתביעה
נשים בהריון, מטופלים בבדיקות פולשניות, מנותחים שסובלים מכשלון ניתוחי ועוד הם המועדים העיקריים לרשלנות רפואית. מי שמחליט על עילה לתביעה הינו רופא מומחה, ופניה אליו נעשית באמצעות עורך- דין וכל המסמכים הקשורים.לכל מטופל ישנו תיק רפואי ובו מתועדים הטיפולים והשיקולים להם, וכן ממצאי בדיקות). אי- לכך, המגיש תביעה לרשלנות רפואית חייב לוותר על סודיותו שכן בזאת דנים במשפט. אי- המצאות התיק הינה עבירה פלילית (ולמעשה מטה את הכף לטובת התובע. בהתאם לתשובה שתתקבל מהמומחה יעריך עוה"ד את סיכויי התביעה ושוויה. תביעה עד ל- 2.5 מליון שקלים תטופל בבית משפט השלום בעוד תביעה יקרה יותר תטופל בבית משפט השלום.

ייצוג של עורך דין בתביעה לרשלנות רפואית
יצוג של עורך דין הממוקצע בתחום תביעות רשלנות רפואית נחוצה לטובת התהליך, שכן איסוף חומרים רלונטיים גרידא ייעלו ויקצרו את משך זמן התהליך, שממילא נמשך בממוצע בין שנתיים לארבע שנים. ניהול תביעות רשלנות עלול להסתבך בדרך ( כמו מתן חוות דעת רפואית לא רלונטית), וחשוב לבחור עורך- דין אשר מתמצא במקרה עליו אתם תובעים. 
מפת אתר | צרכי משרד |  צור קשר