רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עוד תאונות עבודה

תאונת עבודה נגרמת בזמן העבודה ועקב העבודה. כלומר, כל תאונה שקורה בדרך למקום העבודה ובחזרה ממנו נחשבת כתאונת עבודה לכל דבר, וכך יש להתייחס אליה.

כיצד עוד תאונות עבודה עשוי לסייע?
תאונות עבודה יכולות לקרות בבת- אחת עקב אירוע חד פעמי, או עקב השגרה אשר גרמה נזק לעובד. ישנן דוגמאות אין- ספור: סרטן הנגרם מעבודה ממושכת תחת אסבסט, מחלה ריאתית עקב שאיפת אבק, פגם בשמיעה עקב רעש לבן או רעש חזק. במקרה של פגיעה עקב תאונות עבודה, יש להגיש תביעה מול ביטוח לאומי- לצורך כך עוד תאונות עבודה יוכל לייצג אותך או לפחות לייעץ לך כיצד להשיג את מירב הפיצויים המגיעים לך עקב התרשלותו של המעביד- כלומר שבאחריותו של המעביד היה לדאוג לתנאים שבהם העובד לא יפגע בצורה כל- שהיא עקב עבודתו- ולא דאג לכך.

מה יכול עוד תאונות עבודה להציע בנוסף?
עוד תאונות עבודה מנוסה בתביעות מסוג זה, ויודע מהן זכויותיו וחובותיו של כל גורם במערכת אשר עשוי לשלם לכם את סכום הפיצויים המגיע לכם. כל הביטוחים שהיו בעת האירוע לעובד ולמעביד נבדקים על- ידי עוד תאונות עבודה ועל- פי מיטב ידיעתו יוכל לכוון אתכם כיצד ניתן לתבוע את איזה ביטוח, כמו- כן סביר להניח שישנם קשרים עם רופאים בכירים אשר יבדקו את כושרכם ויעריכו את רמת הפגיעה שנעשתה לכם עקב תאונות עבודה.

 

מפת אתר | צור קשר