רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח תאונות עבודה

משרד התמת מעריך כי מדי יום נפגעים בתאונות עבודה כ- 164 אנשים, שהם כ- 60,000 אנשים בשנה. כתוצאה מכך עובדים רבים מפסידים ימי עבודה, ולעיתים מאבדים את מקום עבודתם כתוצאה מכך. על מנת לקבל פיצויים לרוב לא מספיק להגיע אל הרופא ולקבל אישור – לרוב הבקשה חייבת לעבור דרך ועדות רפואיות ודיון משפטי בית הדין לעבודה.

מהי תאונת עבודה
תאונת עבודה היא תאונה אשר התרחשה לעובד בזמן העבודה אצל מעסיקו או במשימה מטעמו. התאונה נחשבת לתאונת עבודה אם היא התרחשה בפעילות שקשורה לעבודה, כולל הנסיעה והחזרה למקום העבודה. התאונה תוכר במידה וברור כי יש קשר בין הפציעה או הנזק הנגרם לתאונה, וכן קשר בין התאונה למקום העבודה.

אילו זכויות מקבל אדם שנפגע בעבודה?
במידה ורופא תעסוקתי קובע כי על הנפגע לנוח מהעבודה במשך 12 ימים (או פחות) העובד זכאי לקבל פיצויים בגובה 75% מהשכר שישולם על ידי המעביד בשלושה ימים הראשונים, ובהמשך על ידי המוסד לביטוח לאומי. אם נקבע כי העובד ינוח יותר מ-12 יום, המעסיק ישלם את השכר ב- 10 הימים הראשונים ואילו הביטוח הלאומי ישלם מהיום ה-10 עד ה-19.

מי משלם על ההוצאות הרפואיות?
הטיפול הרפואי והשיקום במידת הצורך ישולמו על ידי שירותי הבריאות במדינה. במקרה שהעובד הפגוע לא יכול להגיע לקבל את הטיפול משירותי הבריאות, יהיה זכאי להחזרים מטעם הביטוח הלאומי (במידה והביטוח לאומי מכיר בצורך).

מפת אתר | צור קשר