רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונת עבודה ביטוח

רובנו עובדים במקומות עבודה בטוחים, אך עם זאת, לא רק מי שעובד במקומות בעלי סיכון (בניין, חקלאות, מפעלים עם ציוד כבד) עלול להיפגע בזמן עבודה. גם בעבודה משרדית עלולה לקרות לנו תאונה אשר הגורם שלה הוא חוסר מזל או כל דבר אחר. התאונה יכולה לקרות בזמן עבודה פיזית קשה או סתם כך במהלך היום (להחליק, ליפול ועוד). מי שנפגע מכל סיבה שהיא בזמן שהוא נמצא בעבודה זכאי לפיצויים לפי החוק.

מהי תאונת עבודה?
תאונת עבודה מוגדרת כמקרה בו אדם נפצע בזמן העבודה או בדרך אל עבודה או חזרה מן העבודה. החוק קובע כי תאונת עבודה מוגדרת ככזו שבעקבותיה החמיץ העובד מעל 3 ימי עבודה, או כמובן (חס וחלילה) תאונה אשר גורמת מוות.

מה לעשות עם נפצעתי בזמן העבודה?
במקרה זה, כדאי לפנות במהרה למוסד לביטוח לאומי הקרוב ביותר לבית ולהגיש תביעה לפיצויים. תביעה זו מועברת לועדה רפואית שבודקת לעומק את המקרה ונותנת חוות דעת מקצועית וקובעת האם מגיעים פיצויים ואת גובה הפיצויים. ברגע שהמקרה הוכר על ידי הביטוח הלאומי כתאונת עבודה, העובד מקבל כסף עבור הימים שבהם לא הגיע למקום עבודתו. במידה והפציעה מהותית וגרמה לנכות כלשהי – יקבל העובד, בהתאם לאחוזי הנכות שנקבעו, גם פיצויים.

ערעור
תביעות רבות, לעיתים אף מוצדקות, אינן מוכרות על ידי המוסד לביטוח לאומי, או שמתקבלות אך הפיצויים נמוכים מן הצפוי. ישנן תביעות בהן ברור כי העובד נפגע אך המוסד לביטוח לאומי מחליט שאינן מוגדרות כתאונת עבודה. במקרים אלה ניתן להגיש ערעור ואולי לזכות במגיע לכם.

מפת אתר | צור קשר