רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח לאומי פיצויים

כולנו- שכירים כעצמאיים, חייבים בתשלום לביטוח לאומי כאזרחי המדינה. מדי חודש ישנו תשלום לביטוח לאומי, שמטרתו היא הבטחת בסיסן הכלכלי של שכבות חלשות ובעלות צרכים מיוחדים, קבועות או זמניות. התשלום הוא על- פי חוק ביטוח לאומי משנת התשנ"ה (1995)- ובו יש הכרה בנכויות, קבלת קצבאות ותשלום פיצויים לנפגעים ועוד – הכל נעשה באמצעות הביטוח הלאומי על אגפיו.

למי מובטחים מביטוח לאומי פיצויים?
מלבד האוכלוסיות מעוטות היכולת, ביטוח לאומי מפצה גם את משלמי המסים. ישנם ימי מחלה מוגדרים בחוק עליהם מפוצה העובד, ישנם פיצויים לנפגעי תאונות עבודה ומחלות מקצוע ותמיכה בשיקום אותם נפגעים שאיבדו כושר עבודה בהקשר למקום עבודתם. ישנם פיצויי פיטורין לאלו שפוטרו משום שאבד להם כושר העבודה, וכן פיצויי פיטורין לאלו שמגיע להם פיצוי מכוח חוק פיצויי פיטורין כמו גם הפרת חוזה עבודה. ישנם סיעופים רבים בהקשר של ביטוח לאומי- רצוי להיעזר במשרד המתמחה בתחום או בעורכי דין למציאת הדרך הטובה ביותר לקבלת הפיצויים האופטימליים.

כיצד מעניק ביטוח לאומי פיצויים?
ההתנהלות היא כשל תביעת ביטוח. המוסד לביטוח לאומי יעניק פיצוי לאחר התייעצות עם הגופים הרלוונטיים – ובכלל זה גם ועדת העבודה והרווחה, המועצה ועל- פי הסכם בינן לבין גוף ציבורי כפי שקבע השר על דעת הממשלה. אם הניזוק מבוטח במקומות שונים לבד מביטוח לאומי אותם הוא יכול לתבוע בגין פגיעתו, ישנה אפשרות שהפיצויים המגיעים לו משאר המקומות יתקזזו, וזאת כדי לא לקבל כפל פיצוי על אותו סעיף, אלא על אחר.

מפת אתר | צור קשר