רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח לאומי זכויות

חובת התשלום לביטוח הלאומי נכללת על כל אזרחי המדינה, שכירים ועצמאיים כאחד. המטרה של הביטוח הלאומי היא סיוע לשכבות חלשות בפן הכלכלי. כמו שיש לנו את החובה לשלם את הביטוח הלאומי יש לנו גם את הזכויות הנוגעות לדבר, כך למשל קבלת פיצויים מביטוח לאומי כאשר אנו הופכים לאוכלוסייה החלשה, אם באופן זמני ואם באופן קבוע. הביטוח הלאומי מסייע במתן פיצויים  שונים כגון תאונות עבודה, מחלות שונות, אבטלה, נכות, עוני, חופשת הריון או פגיעה מפעולות טרור.

מי זכאי לפיצויים מהביטוח הלאומי?
ביטוח לאומי, כאמור, מסייע במתן פיצויים לאוכלוסיות חלשות. עם זאת, גם משלמי המיסים זכאים לפיצויים שונים, בעיקר בנושאי מקום העבודה. לדוגמה; ניתנים פיצויים על ימי מחלה המוגדרים על פי חוקי מקום העבודה, פיצוי פיטורין, פיצויים על הפרת חוזה. כמו כן במקרה של תאונת עבודה ניתנת תמיכה כלכלית ופיצויים בהתאם לגובה הפציעה או הנכות הנגרמה כתוצאה מכך. מכיוון שמדובר בכל מקרה לגופו רצוי להיעזר באיש מוסמך בעל ניסיון בתחום.

האם הביטוח הלאומי יעניק פיצויים בכל מקרה?
הביטוח הלאומי לא ישיב על כל קריאה שכן רבים מזייפים פגיעות ומנסים למצוא פריצות בחוק בכדי לקבל כספים שלא כדין. על כן מנהל הביטוח הלאומי בירור בנוגע למקרה, מתייעץ עם הגופים הנדרשים, פועל על פי החוקים שנקבעו ומנסה לפצות את התובע במידה האפשרית הטובה ביותר. כמובן שיש להגיש תביעה לביטוח הלאומי בכדי לקבל את הזכויות והפיצויים להם אתם זכאים. זאת רצוי ואף הכרחי לעשות בסיועו של איש מקצוע שיסייע לכם בהגשת התביעה למקומות הנכונים, יאיץ את התהליכים במהירות האפשרית וידאג שכל זכויותיכם ימומשו. אדם עם תואר ראשון במשפטים ורישיון לעריכת דין הוא הטוב ביותר להתייעץ איתו.

מפת אתר | צור קשר