רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תביעת נזקי גוף

תביעות נזקי גוף ניתן לתבוע בכל מקום בו אתם מבוטחים. ומשום שרוב תושבי מדינת ישראל הם שכירים ועבודתם משלמת בעבורם את דמי הביטוח הלאומי, או שהם זכאים על פי חוק ביטוח לאומי לפיצויים מטעמו, אין הם בקיאים בזכאותם לכספים ממקורות אלו וגם ממקורות אחרים אותם ניתן היה לתבוע. לעתים כשכבר מסתמנים המקורות אותם ניתן לתבוע תביעת נזקי גוף זה הופך להיות מאוחר מדי, וחסר תוקף. לכן עורך דין מומחה לדיני נזיקין יוכל לכוון אתכם ולנהל עבורכם את התביעות מול כל אותם המוסדות והחברות המבטחות אותן ניתן לתבוע כדי להשיג גמול מסוים.

תביעת נזקי גוף
צביעות נזקי גוף יכולות מתחלקות לתאונות עבודה, תאונות דרכים או רשלנות רפואית ויכולות להיות כל אחת מהן לחוד או שילוב שלהן. בכל אותן תביעות ישנה חובה להגיש טפסים רפואיים כדי להגישם עם כתב התביעה לועדה הרפואית שבביטוח לאומי שדנה בממצאי כתב התביעה ולבסוף גם חורצת את הדין וקובעת את גובה דמי הפיצוי, הקיצבה או דמי טיפול המגיעים לכם בעקבות אותה תאונה. עורך דין משופשף יודע לדלות מכם את כל הפרטים הנחוצים להצגת המצב שיזכה אתכם במירה סכום הפיצוי. את התביעה ניתן להגיש במקביל לביטוח לאומי גם למוסדות וחברות ביטוח אחרות בהן אתם מבוטחים כדי לקבל פיצוי על סעיפים נוספים, אולם אין כפל פיצויים ביניהן.

חישוב פיצויים – היוון
במידה וישנו נזק גופני מתהווה אצל עובד או כל אדם באשר הוא איבד כושר השתכרות כתוצאה מאותו נזק גוף, מחושב לו מקדם היוון הבא למנוע פיצוי גבוה יותר ממה שהיה אמור לקבל עקב הנזק. לרוב הוא מחושב כ- 2% לכל שנה של הקדמת תשלום, שאותו יש להפחית מסכום הפיצוי.

מפת אתר | צור קשר