רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תשלום ביטוח לאומי

כל אזרח הזקוק לשלם תשלום ביטוח לאומי, נשכר מכך בעת הצורך. ביטוח לאומי, הפועל לצמצום הפערים הכלכליים בישראל, וחותר לשוויון בין האוכלוסיות על ידי הענקת דמי לידה, עוזר בנושאי נכויות ומוגבלויות, פועל במקרי פגיעה ומחלה, תומך במשפחות עם ילדים, גמלאים, בהריון והפסקת עבודה. האתר של ביטוח לאומי צועד צעד אחד קדימה לכבוד מבוטחיו ומאפשר לשלוף מידע, לשלם דמי ביטוח לאומי ואף את הטפסים הרצויים לכל דורש בכל נושא, ובכך לקצר את הזמנים בהגשת הטפסים. עתה חשוב לגשר בין המקרים שבהם ישנה אפשרות לקבלת פיצויים ותמיכה מביטוח לאומי לבין הביטוח הלאומי משום שלא כל המידע ידוע ונהיר לכולם.

לצורך מה תשלום ביטוח לאומי?
כל עובד שכיר ועצמאי תושב מדינת ישראל משלם דמי ביטוח לאומי למדינה, חובת תשלום ביטוח לאומי חלה גם על אותם אלו שאינם עובדים ומעל לגיל 18, לכן בהגיעכם לגיל 18 חשוב להכנס אל האתר ולהבחין על מי חלה חובת התשלום. לעובדים שכירים התשלום משולם דרך המעסיק, ובעד עבודה שבהם תעבדו (גם במקביל) יש צורך לשלם דמי ביטוח לאומי. מי שעובד באופן "פרילאנס" חייב גם הוא לשלם מקדמות ב- 15 לחודש ואת התשלום, ופיגור בתשלום גורר אחריו קנס. ישנם גם מי שיוכלו להוציא פטור לתשלום דמי הביטוח ועדיין ליהנות מהזכויות.

המתווך בין ביטוח לאומי לאזרח
בתביעות ובקשות לביטוח לאומי לא תמיד ישנו הידע הדרוש כבכל תביעה, המשמש לתביעה גדולה יותר ומושכלת. כדי להכשיר את השטח לקבלת הכספים, יש צורך להתייעץ עם עורך דין אשר קשור לאותה נישה ביטוחית (עבודה, נזיקין, רשלנות רפואית ועוד) מול משרדי הביטוח הלאומי, ורצוי משרד עם ותק וניסיון בניהול תביעות אלו, לצורך קבלת מידע, הכוונה וניהול התביעה מול ביטוח לאומי.

 

מפת אתר | צור קשר