רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונת דרכים קטלנית

השנים שעוברות בארצנו הקטנה מביאות עמן מדי שנה עוד ועוד תאונות דרכים קטלניות ומזעזעות. אנו עדים לעלייה חוזרת ונשנה של תאונות הדרכים, פעמים רבות בקרב בני נוער שממוסר אחריות קל, אי ציות לתמרורים, נהיגה מופרזת או חוסר התחשבות בהולכי הרגל מאבדים את החיים שלהם או את התפקוד הנורמאלי שלהם לאורך זמן וגרוע מזאת פוגעים באזרחים חפים מפשע. הפגיעה בתאונת דרכים היא קטלנית גם מבחינת הנזק הפיזי וגם בעקבות המשפחה של הנפגעים, חפי הפשע שנפגעים בתאונת הדרכים והנזק הנפשי שנגרם גם לפוגע.

מתי יינתן ביטוח בגין תאונת דרכים קטלנית?
כל אדם משלם ביטוח לאומי שישמש אותו בעת הצורך. נהגים מחזיקים גם ביטוח חובה ורבים בוחרים להרחיב לביטוח מקיף. ביטוחים אלו מכסים נזקים שקרו לרכב (ביטוח רכב, כמובן) וביטוחי חיים שונים מתייחסים לרמות נזק שנגרמו לנפגע בתאונה ובהתאם מתן פיצויים. במידה והתאונה קרתה בדרך לעבודה או בדרך חזרה היא תיחשב כתאונת עבודה ויינתנו הפיצויים בהתאם. מטרת הביטוח היא להגן על הנהג מכניסה לחובות כספיים קשים בעקבות עלויות הטיפול הרפואי שהן גדולות מאוד.

את מי תובעים בגין תאונת דרכים קטלנית?
במקרה והייתה תאונת דרכים קטלנית שבה הפגיעה הייתה פיזית לנהג והסתיימה בפגיעה קלה, בנכות או אפילו במוות יש לתבוע את חברת הביטוח בה הנהג מבוטח. אם מדובר בהולך רגל הוא יוכל לתבוע את חברת הביטוח של הרכב שגרם לנזק. ה"קרנית" מיועדת לאנשים שנפגעו למשל בפגע וברח ואין להם את מי לתבוע. אדם שניזוק באופן קטלני בתאונת דרכים אך לא היה הנהג יוכל גם הוא לתבוע את הנהג שרכב ואת חברת הביטוח שלו לפיצויים. על כן, המסקנה הסופית היא כי נהיגה זהירה חשובה מכל הבחינות – מבחינה בריאותית, נפשית וכלכלית.

מפת אתר | צור קשר