רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית בניתוח

רשלנות רפואית היא תחום משפטי בפני עצמו שבו מטפל עורך דין המתמחה בתחום. לא תמיד ניתן להבחין באופן ישיר מתי טיפול או התערבות רפואית כלשהי (ובכלל זה גם חוסר התערבות רפואית) גרמו לאותה רשלנות רפואית, למרות שחייבים להוכיח כי היא הייתה. כשמעוניינים להגיש תביעה לרשלנות רפואית בניתוח, יש לפנות קודם- כל לעורך דין בכדי לגבש אסטרטגיה בנושא, לאסוף את המסמכים הנוגעים לדבר הן בתקופה שלפני והן בתקופה שאחרי הניתוח או התהליך שהניתוח כרוך בו. לאחר איסוף אותם מסמכים שמהווים עדויות והוכחות, עורך הדין פונה לרופא מומחה לצורך קבלת חוות דעת רפואית כדי לקבוע אם הייתה לדעתו רשלנות רפואית. במידה וכן, התביעה תישלח לביטוח לאומי וועדה רפואית תשקול את המשך הטיפול בתיק.

מהי רשלנות רפואית בניתוח?
חייבים להיות קיימים שלושה תנאים אשר בנוכחותם ניתן יהיה להוכיח כי קוימה רשלנות רפואית: חובת הזהירות הייתה קיימת ואמנם הופרה, נגרם נזק רפואי מוכח לתובע וכן ישנו קשר נסיבתי בין הפרתה של חובת הזהירות לאותו נזק רפואי עליו התובע מצהיר. חובת הזהירות אומרת שהייתה אפשרות לנהוג במטופל שלא כאשר נהג – בית המשפט יכול לבחון את הגבולות של אותה עוולת רשלנות. מקור חובת הזהירות היא לדאוג לשלומו של המטופל מחד ולהימנע ממקרים של תביעות רשלנות רפואית בניתוח מאידך.

רשלנות רפואית בניתוח
רשלנות רפואית בניתוח יכולה להיות גם ניתוח ללא הסכמה מודעת של המטופל – חתימתו של המטופל על טופס הסכמה אינו מעיד בהכרח על הסכמתו מדעת . במקרים רבים המנותח אינו זוכה להסבר מלא לכל אותם הסיכונים, יתרונות, חסרונות, דרכי התאוששות ועוד. גם על ניתוח שכשל מוגשות תביעות לרשלנות רפואית. כדי לקבל את מירב הפיצויים רצוי להתייעץ עם עורך דין בנושא.
מפת אתר | צור קשר