רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

נכות פיצוי

ככל שזה נוגע לביטוח לאומי, קצבת נכות משולמת למי שכושר עבודתו צומצם ב-50% לפחות, כמו גם עקרת בית שכושרה לתפקד צומצם ב- 50%. הנכות הרפואית היא הנבדקת המקרה זה ועל פי חוות הדעת שבה יעשה בה שימוש לקביעת גובה הפיצויים בגין נכות. משתמשים בחוות דעת זו כאשר לא ניתן להוכיח באופן ודאי כי הנפגע איבד את כושר השתכרותו. יש לקחת בחשבון כי פעמים רבות מידת הפגיעה הרפואית בנפגע אינה משקפת את הירידה בכושר התפקוד שלו. לכן יש להבדיל אפוא בין נכות רפואית, נכות תפקודית פגיעה בכושר העבודה.

כיצד נקבע לנכות פיצוי?
לאחר פגיעה כל שהיא אשר נגרמת בכל זמן ויש בה כדי לגרום נזק למבוטח, יש לפנות לעורך דין על מנת להתחיל תהליך של איסוף חומרים לצורך קבלת חוות דעת מקצועית מידי רופא מומחה, התווית קו אסטרטגי מול חברות הביטוח וניהול משא ומתן מול חברות הביטוח השונות. עורך דין נזיקין הוא זה אשר יאסוף ביחד אתכם את הניירת של לפני ואחרי קרות הנזק, כדי להוכיח שאכן נגרם כתוצאה ממקרה זה – בין אם זו תאונת עבודה, תאונה אישית, תאונת דרכים ועוד. לאחר ריכוז כל המסמכים בידי עורך הדין הוא יגיש את התביעה לכל הגורמים המבטחים, כולל ביטוח לאומי. ביטוח לאומי יכנס ועדה מיוחדת בנושא אשר תקבע את אחוזי הנכות ועל פי זה יקבע לנכות פיצוי מתאים.

כיצד מחושב לנכות פיצוי?
כשיש נכות צמיתה פחות מ- 5% , המוסד לביטוח לאומי לא יעניק פיצוי.מ-5% ועד 19% ביטוח לאומי מעניק מענק נכות חד – פעמי ואילו מעל ל- 20% ביטוח לאומי מעניק קצבת נכות חודשית, אשר בהגיעו לגיל 65 תקוזז ממנה קצבת זקנה המגיעה למבוטח בכל מקרב. 
מפת אתר | תיוק ואחסון |  צור קשר