רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח תאונות אישיות לתלמידים

כל תלמידי מדינת ישראל מבוטחים בביטוח תאונות אישיות תלמידים – מגני ילדים ופעוטונים ועד לתלמידי תיכון, כאשר תוקף הביטוח חל למשך 24 שעות ביממה, גם כאשר אותו תלמיד אינו מצוי בין כותלי בית הספר וגם שלא בהשתתפות באירוע בית ספרי. הביטוח מחויב מתוקף חוק חינוך חינם. להורי התלמידים הביטוח עולה בסדר גודל של עשרות שקלים, אולם אותה פוליסה מקנה פיצויים גבוהים במקרי נכות בעקבות תאונה או מקרה מוות חו"ח.

מה נכלל בתוך ביטוח תאונות אישיות תלמידים?
תאונה על פי ההגדרה, היא אירוע גלוי לעין וחיצוני, בלתי צפוי, אשר גרם להיזק גופנית. היזק גופני הינו מוות או נכות שהיא חלקית או מלאה, והיא קבועה או זמנית. נכות מוגדרת כהדרגה הנקבעת על ידי אי כושר פיזי כפי שנקבע בתקנות לביטוח לאומי ונמדד במבחנים מטעמו. בנקודה זו רצוי לפנות לעורך דין אשר ילקט את כל המידע הדרוש לאיסוף על מצבו הבריאותי של התלמיד ולהשגת כל התנאים המגיעים לאותו תלמיד על פי תנאי הפוליסות השונות שמטפלות בנושא זה. רצוי להתייעץ עימו לפני הגשת כתב התביעה לביטוח לאומי.

מה יכול להיות גובה הפיצוי בביטוח תאונות אישיות תלמידים?
גובה הפיצוי אשר ניתן לנתבע ניתן על פי אחוזי הנכות, כאשר מי שנכה 100% זוכה בגובה המקסימלי של הפיצויים. במקרה זה, אין צורך בהוכחה של רשלנות רפואית, גם אם המקרה קרה מחוץ לכותלי בית הספר או בגרימתו של התלמיד עצמו, והסכום יכול להגיע לחצי מיליון שקלים. ניתן לקבוע גם פיצוי לנכות זמנית בעלות של 85 ₪ ליום, כאשר הילד מרותק למיטתו באישור רופא, על פי תנאים מסוימים בפוליסה. הפיצוי הניתן מידי הרשות המבטחת את התלמיד לא כולל את שאר הביטוחים שעשה ושבגינם מגיעים לו פיצויים נוספים.
מפת אתר | צור קשר