רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

הרוגי תאונות דרכים

מגמת ההחמרה במספר ההרוגים בתאונות דרכים רק הולכת ועולה. השנה נכון לחודש אפריל, מספר ההרוגים עמד על 112 שינו עלייה של כמעט 50% ממספר ההרוגים של שנת 2009. שנת 2008 למשל הסתכמה ב 440 הרוגים, והנתונים המצטברים – אף על פי שאינם אחידים ממקורות שונים (לפעמים זה עניין של אינטרסים כאלו ואחרים, ולפעמים הנתונים אינם אחידים בגלל פטירה מנסיבות התאונה בזמן מאוחר יותר – הייתה תאונת דרכים קטלנית אולם ההרוג לא נפטר מיד, ספירה של כל ההרוגים רק לאחר 30 יום ממועד פטירתם ומנתונים סטטיסטיים דומים).

פיצויים לבני משפחותיהם של הרוגי תאונות דרכים
תאונת דרכים קשה ככל שתהיה מפצה את אותו נפגע בתאונת מידי הביטוח הלאומי, כפי שכל אזרח במדינת ישראל זכאי לפיצויים אלו. במקרה שישנו הרוג, כספי הפיצויים יחולקו בין המשפחה כפי שהוצהר בפוליסה. על פי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים התשל"ה 1975, כל מי שנפגע ובכלל זה נהרג כתוצאה מתאונת דרכים, יפוצה על ידי חברות הביטוח, הביטוח הלאומי גם הוא יפצה את משפחת ההרוג, ביטוחים אישיים שנעשו על ידי המבוטח גם הם עשויים לתת את חלקם המובטח. בשנת 2002 נחקק החוק לסיוע בני משפחה של נפגעי תאונות דרכים, והוא קובע כי יינתן סיוע ואף פיצוי לבני המשפחה שנפגעו באופן ישיר או עקיף, גופנית או נפשית מדבר התאונה.

ומה עם הולכי רגל?
גם בני משפחתם של הולכי רגל אשר היו מעורבים בתאונות הולכי רגל של פגע וברח או תאונות בהן ידוע הגורם לתאונה, מפוצים על פי חוק. כדי לקבל את הייעוץ הטוב ביותר בנושא, מומלץ לפנות אל עורך דין המומחה בנושא, בין אם תאונת הדרכים התרחשה בזמן עבודה או בין אם בזמן הפנאי.
מפת אתר | מחשוב |  צור קשר