רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פיצויים מתאונות

פיצויים מתאונות הוא נושא שעולה פעמים רבות בקרב הציבור. קיימות תאונות רבות בגינן ניתן לקבל פיצויים ויש שמנצלים זאת לרעה ואף מזייפים תאונות בכדי להרוויח סכומי כסף נאים. התאונות המוכרות ביותר לקבלת פיצויים הן תאונות דרכים ותאונות עבודה. גם ביטוח לאומי מעניק פיצויים לתאונות בעקבות אחוזי פגיעה מסוימים שמונעים מאדם לחזור לעבודתו לתקופה מסוימת ובכך להפסיד שכר עבודה. הפיצויים בעקבות תאונות נאכפים בחוקי המדינה ועבור כל תאונה וכל אירוע מוגדרים הפיצויים שזכאי להם אזרח/תושב הארץ.

פיצוי בגין תאונת עבודה
התחום של תאונות עבודה הוא רחב מאוד ויכול לכלול סוגי שונים של פגיעות כאשר החוק מנסה להסדיר אותם תחת הקטגוריות העיקריות של תאונה במהלך העבודה ותאונה בדרך הלוך או חזור מהעבודה או תאונות שנכללות ב"מחלות מקצוע". פיצויים בגין תאונת עבודה יש לתבוע מהמוסד לביטוח לאומי או מהמעביד במקרה של רשלנות המעסיק. לעיתים מוגשת התביעה נגד חברת ביטוח של המעסיק שמבטחת את העובדים. תביעת פיצויים יכולה להיעשות גם מטעם חברת ביטוח חיים של העובד או ביטוח מנהלים. בעת תביעת תאונת עבודה במטרה לקבל פיצויים יש להגיש חוות דעת רפואית מקצועית, ראיות תומכות, לעבור וועדה רפואית, לקבוע אחוזי פגיעה ואף אחוזי נכות ובהתאם מקבלים את הפיצויים שהולמים את מדרגת הפגיעה.

פיצוי בגין תאונת דרכים
במקרה של תאונות דרכים, שהוא דיי נפוץ בארצנו, מחולק הפיצוי לפיצוי בגין פגיעה פיזית ופיצוי בגין נזק רכוש. בנוגע לרכוש תתבסס תביעת הפיצויים על חוק פקודת הנזיקין. כאשר אדם נפגע פיזית בתאונה על פי רוב יתבע כל נהג את חברת הביטוח בה הוא מבוטח. אם הולך רגל נפגע בתאונת דרכים הוא יתבע את חברת הביטוח של הפוגע. חוק הפלת"ד מפרט מה היא תאונת דרכים ובאילו מקרים יינתנו פיצויים, באילו מקרים שאלת האשם בתאונה תהיה בעלת תוקף וכו´.

מפת אתר | צור קשר