רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

טפסים תאונת עבודה

ההגדרה על פי חוק של תאונת עבודה מתייחסת לתאונה וגרימת נזק למועסק בדרך לעבודה או בדרך חזרה או כמובן במהלך העבודה. תאונת עבודה יכולה להיחשב גם נזק מצטבר שנגרם לעובד בעקבות עבודתו כמו חשיפה לחומרים מסוכנים שגרמו לו למחלה או נכות מסוימת. בכדי שהמוסד לביטוח לאומי יכיר בתאונת העבודה ככזו יש להגיש טפסים המתייחסים לתאונת העבודה. רצוי להתייעץ עם עורך דין בכדי לוודא כי הינכם מגישים את כל הטפסים כראוי ומקבלים את כל מה שאתם זכאים לו על פי חוק.

מה הוא טופס תאונת עבודה?
טופס תאונת עבודה הוא טופס שיש להחתים עליו את המעסיק. הוא כולל פרטים כלליים אודות התאונה, הנפגע בה, מה התרחש בתאונה. טופס זה המכונה בל/250 מהווה את ההסמכה והאישור של המעסיק כי התאונה אכן מוגדרת כתאונת עבודה. מלבד טופס תאונת העבודה יש מסמכים אחרים שיש לצרף כגון מסמכים רפואיים. רבים מחליטים להמשיך לעבוד לאחר התאונה אך לא מבינים כי הם מפרים גם את הטיפול הרפואי שלו הם זכאים וגם מסכנים את ההליך המשפטי לקבלת פיצויים! חשוב ללכת לבדיקת רופא ולקבל בכתב פירוט על הפגיעה בעקבות התאונה.

אילו טפסים נוספים נלווים לטופס תאונת עבודה?
בנוסף לטופס הרשמי של תאונת עבודה הנחתם ע"י המעסיק ונותן את הכרתו בתאונה כתאונת עבודה, יש לצרף את המסמכים שקיבלתם בעקבות טיפול רפואי. בין אילו ניתן לכלול אישורי מחלה, פירוט הפגיעה. כמו כן יש לפנות למשטרת התנועה ולקבל אישור על התרחשות תאונת הדרכים וכל הפרטים שלה. רצוי מאוד לצרף צילומים אם היה בידכם הזדמנות לאחר התאונה ולאחר הטיפול בנפגעים והרחקת הכלל מסכנה לצלם. כל מסמך נוסף שיצורף ויהיה בעל בסיס רלוונטי יכול לשמש אתכם בקבלת הפיצויים לתאונת עבודה.

מפת אתר | צור קשר