רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עוד תאונת דרכים


נקלעתם לתאונת דרכים? נפגעתם בגוף, אחד מנוסעיכם נפגע או שהולך רגל תמים נקלע אל הסיטואציה הזו ועכשיו תובע אתכם בגין פגיעת גוף? יכול להיות שעכשיו המטרד הוא לא רק הפגיעה עצמה אלא כל העיסוק הכספי בכספי הפיצויים המגיעים לכם: ביטוחים שונים כמו ביטוח תאונות, ביטוח לאומי וביטוח רכב ואולי עוד אפשרויות שעומדות בפניכם. במידה ואתם נפגעתם בתאונת דרכים שהיא תאונת עבודה, תוכלו לשלוח עילה נוספת לתביעה מול גורם אחר בתוך ביטוח לאומי ולתבוע סכום נוסף לפיצויים. איך תדעו מה לשלוח ולמי? מי יעשה לכם סדר בכל העניין הזה?  עורך דין המתמצא בביטוח מסוג זה הינו כנראה התשובה.

תביעות שונות בתאונת דרכים
אם אתם הולכי רגל ונפגעתם בתאונת דרכים, תוכלו לתבוע את הביטוח של הנהג שפגע בכם, הרי לצורך כך קיים ביטוח חובה על פי חוק וכן הרחבות וכיסויי ביטוח שלו. חברת הביטוח תפצה אתכם על פי בכום התביעה הנתבע. אולם מה קורה אם זו הייתה תאונת פגע וברח, אולי לא תמצאו כתובת לתביעה, וכדי לדרוש דמי ביטוח חברת ביטוח קרנית היא תהיה הכתובת המתאימה. במידה ואתם נקלעתם לתאונה רבת נפגעים, דבר ראשון שיש לעשות לפני הפניה למשטרה או לחברת הביטוח, הוא לערוב לשלום הנפגעים. מי שלא דואג לכל הפצועים לפני הכול עובר על החוק.

איך לתבוע?
רצוי להסתייע בעורך דין תעבורה אשר ידאג לתבוע כל מקור אפשרי שמבטח אתכם. יכול להיות שתוכלו לתבוע גורמים נוספים – עורך הדין יוכל להציע לכם זאת על פי מיטב ניסיונו האישי. איסוף העדויות מאנשים שנכחו בסביבה, תצלומים מהזירה, טלפון מיידי לחברת הביטוח או למשטרה (במקרה של נפגעים בגוף או "פגע וברח") יכולים לסייע רבות בחקירת תאונות דרכים. 

מפת אתר | צור קשר