רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח לאומי תאונת דרכים

תאונות דרכים הן מכת מדינה, בכל יום ישנן תאונות דרבים ברחבי הארץ, ועדיין המעורבים בתאונות אלו אינם בקיאים באופן ממשי באשר למימוש הזכויות הרפואיות שלהם.  ידוע, כי כנגד תאונות דרכים ניתן לקבל כספי פיצויים לאחר תביעתה של חברת הביטוח של הנהג הפוגע. ידוע גם, כי מי שמבוטח בביטוח פרטי כל שהוא יכול להפעיל אותו (כמו למשל ביטוח תאונות אישיות). העניין הוא שתושביה של מדינת ישראל משלמים ממיטב כספם לחברת הביטוח הלאומי מבלי לדעת מה הם זכויותיהם – במיוחד כאשר מדובר בפיצויים בשל נזקי גוף שנגרמו עקב תאונת דרכים.

מה צריך לעשות כדי לקבל פיצוי מביטוח לאומי?
בדרך כלל לאחר נזק שנגרם, יש עניין להתייעץ עם עורך דין נזיקין, בכדי להבין מהם המסלולים בהם רצוי ללכת כדי לקבל את מיטב כספי הפיצויים בעניין. באותה תקופה של טיפולים בגין הנזק, המסמכים נאספים אצל אותו עורך דין אשר פונה עם כל המסמכים הרפואיים אל רופא מומחה, אשר חולק את חוות דעתו באשר לעילות הפנייה לחברות הביטוח. חוות הדעת תקבע את הצלחת התביעה, שכן היא גורם מפתח בדיון הועדה הרפואית של הביטוח הלאומי. הועדה הרפואית תקבע באם ישנם אחוזי נכות מהתאונה (אובדן כושר עבודה נכלל גם), תסתייע במידת הצורך בחקירת תאונות דרכים  ותקבע על פי כן מהו סכום הפיצויים שנפסק לטובת התובע.

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים
חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים שחוקק משנת 1975 תקף עד היום למעט מספר תיקונים שנעשו בו, על פי העיקרון שבו תובע זכאי לקבל פיצויים נוספים לחברת הביטוח של הרכב הפוגע, כל עוד מדובר בסעיפים עליהם עוד לא הזדכה, כולל סעיפים הקשורים לסיוע לבני משפחה, או עילות אחרות שצומחות מנסיבות האירוע.
מפת אתר | צור קשר