רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

זכויותיך לאחר תאונת עבודה

כיום, אנשים יותר מודעים באשר לזכותם למימוש זכויות רפואיות ופונים לארגונים שונים על מנת שאלו יעמדו על האינטרסים שלהם מול גורמי הטיפול והביטוח השונים. תושבים שונים במדינת ישראל שמשלמים מיסים ואת מס הביטוח הלאומי, לא מודעים לעובדה שעם כל תאונה שגורמת לנזק – כלומר לאובדן כושר עבודה של לפחות שלושה ימים, ניתן לקבל פיצויים מאת הביטוח הלאומי, אף אם מדובר בתאונה שמוגדרת באופן משולב, כמו תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה, תאונה שקורה במסגרת לימודים במסגרת בית הספר שם יש ביטוח נפרד של המוסד ועוד.

אי- מימוש זכויות אישיות של תאונות עבודה
ממש כפי שנהוג בחוק ביטוח לאומי לגבי מצב של תאונת דרכים, כך גם על תאונות העבודה הביטוח הלאומי אחראי לפצות על עלות כל הטיפולים והנזק שאמור להיות משולם. מקרים רבים של אי הפעלת הביטוח מעידים כי קיים חוסר מודעות מצד הרופא והמטופל לנושא הפיצויים מטעם הביטוח הלאומי – חוסר ידע אשר עלול לעלות בטיפול נחות יותר ממה שיכול היה לקבל בעזרת הפיצויים, משום שביטוח לאומי מכסה במקרים שונים טיפולים אשר אינם כלולים בסל הבריאות. כמו – כן נוצר מצב של חוסר ידע במילוי טפסים ובהגשתם באמצעות עורך דין לתביעת פיצויים. לכאורה, קופות החולים מממנות את הטיפול לאחר התאונה, אולם בפועל קופת החולים תובעת את הכסף מביטוח לאומי ועל כן מילוי הטפסים.

מימוש הזכויות הרפואיות
בכדי לקבל את כל הזכויות המגיעות לנפגע תאונת דרכים, רצוי למלא את הטפסים להגשה מול ביטוח לאומי. כדי להגיע ליעילות מקסימלית, רצוי להתייעץ עם עורך דין לתביעות ביטוח. עורך הדין יוכל לפעול על מנת לממש זכויות המגיעות מביטוח תאונות אישיות. כבר מהרגע הראשון שהנפגע מטופל עליו להצהיר שנפגע בזמן עבודה
מפת אתר | צור קשר