רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תביעות תאונת דרכים

ביטוחים שונים מציפים אותנו סביב: ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח תאונות אישיות ועוד. חברות הביטוח גובות כספים באופן כרוני כאשר באותו חודש שגבו כספים הן מאפשרות גם את קבלת הפיצויים. כשמדובר בביטוח לאומי, הפיצויים יוענקו למי שעומד בתנאיו ועל פי חוק ביטוח לאומי. בין הפיצויים שהוא מעניק ובהקשר לפיצויים בגין תאונת עבודה, הוא יעניק פיצויים גם לתאונת דרכים שהיא תאונת עבודה. כמובן שישנם מקרים גבוליים שעומדים בסימן שאלה באשר לעמידתם תחת ההגדרות של "תאונת עבודה", כמו למשל תאונה שקרתה בזמן שהעובד נסע דרך מעקף לעבודה ועוד – במקרים של סימני שאלה מסוג זה נעזרים בעורך דין לדיני עבודה.

תביעות של תאונות דרכים
פיצוי על תאונת דרכים מתחלק לשני סוגים: תביעות פיצוים בגין נזקי רכוש נגד חברת ביטוח הרכב של הנהג הפוגע, תביעות פיצויים בגין נזקי הגוף נגד ביטוח חובה לרכב. את התביעה מגישים נגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע, קרנית או חברת הביטוח שמממנת את הפיצויים מכספי ההשלמות לביטוח. תביעות ביטוח בגין נזקי גוף מתחלקים לתביעות מול גורמים שונים: תביעות ביטוח תאונות אישיות למי שיש, תביעות ביטוח מול הביטוח הלאומי ותביעות ביטוח מול חברת הביטוח לרכב. לא הרבה מודעים לאפשרות לתבוע את הביטוח הלאומי בשל כך ומפספסים כספי ביטוח רבים. חלק אחר ניגש להגיש תביעה לאחר שיקום או לאחר התקופה המקובלת להגשת התביעה (מעל 3 חודשים מקרות התאונה), ולכן אינה מתקבלת, אלא אם מוגש ערעור מוצדק.

רשלנות רפואית בגין תאונת דרכים
ניתן בנוסף לאלו לתבוע בעתיד גם על נושא רשלנות רפואית באם הטיפול שהוגש לנפגע עמד בתנאים המכוונים לתביעה זו (חלה חובת הזהירות, חובה זו לא בוצעה וישנו קשר נסיבתי בין אי ביצוע חובת הזהירות לבין הנזק שנגרם ממנו אחר – כך, אולם כאמור תביעות רשלנות יפוצו רק לאחר שתיגרם רשלנות בטיפול הרפואי והיא תוכח.
מפת אתר | צור קשר