רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פיצויים תאונת עבודה

נפצעת בעבודה? נגרם לך נזק בעבודה, בדרך אליה או בדרך ממנה שבגינו לא הגעת לעבודה לפחות שלושה ימים? אולי גילית כי אתה חולה במחלה מוכרת בביטוח לאומי שמבטיחה לך  החזר פיצויים? כדי לדעת אם מגיעים לך פיצויים בגין כל נזק גופני ונפשי שנגרם לכם בגין העבודה, רצוי לברר מול עורך דין נזיקין אם מגיעים לכם מביטוח לאומי פיצויים. כדי לענות על שאלה זו באופן רשמי, על עורך הדין לחקור את הנושא על פי מסמכים מתועדים, שאותם עליך להגיש לעורך הדין מבעוד מועד.

אילו מסמכים להגיש וכיצד יעזרו?
אותם מסמכים כוללים טיפולים רפואיים כל שהם אותם עשיתם לאחר הנזק, ובמידת הצורך גם ממחישים את המצב הבריאותי של "לפני" כדי להוכיח את זה שהתאונה נעשתה בזמן עבודה או שנעשה נזק משמעותי שיתכן שמקורו בהתרשלות של מקום העבודה. יש למצוא את כל המסמכים שאותם מצווה עורך הדין למצוא, כדי שיהיה ניתן להאיר דרכם את עובדת היותכם זכאים לפיצויים. אותם מסמכים יוגשו לרופא מומחה לצורך קבלת חוות דעת רפואית – באם רצוי לתבוע מביטוח לאומי פיצויים ובאמצעות זה ניתן לרקום את סדר גודל לבקשת תשלום תאונת עבודה אותו ניתן לבקש, בהתאם לממצאים. לאחר תשובתו של הרופא המומחה, יש לגבש את העילות לתביעה ולהגישן לביטוח לאומי וכן לכל המקומות בהם היה הנפגע מבוטח בזמן פגיעתו.

מה כאשר תאונת עבודה היא גם תאונת דרכים
ניתן לגרוס כי תאונת דרכים היא גם תאונת עבודה אם קרתה תוך כדי או בדרך מהעבודה או בדרך אליה. תאונת דרכים שהיא תאונת עבודה תפוצה קודם כל בכספי הביטוח הלאומי. לאחר מכן יישקל מצב לתבוע את חברת ביטוח חובה לרכב, מבלי שתיווצר "בליעה" לשווי התיק.

מפת אתר | צור קשר