רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

זכויות לאחר תאונות עבודה

תאונות הדרכים ממשיכות להתרחש לצערנו הרב חרף כל המאמצים הרבים שנעשים למניעתן ואנו עדיין שומעים מדי יום על מקרי פציעה ולעיתים גם מוות כתוצאה מהקטל בכבישים. במידה ונוצר מצב של מעורבות בתאונה ופגיעה שהתרחשה בעקבותיה ישנה אפשרות על פי החוק הישראלי לקבל פיצוי כספי בעבור הנזק הגופני והנפשי ולממן טיפולים דרושים. אמנם אין בכך נחמה וכפרה ממשית אבל הכסף שיתקבל יכול לשמש להוצאות טיפול או רווחה שתעזור בימים בהם אין אפשרות או יכולת פיסית בעבודה מאומצת או בהגעה לעבודה בכלל. במקרים כאלה חשוב לדעת כיצד לנהוג ולפעול וישנם כללים שאמורים להיות ממולאים הכוללים שיתוף פעולה מלא עם רשויות החוק שיוזמנו למקום או שיתוודעו למקרה עד שלושה ימים לאחר שקרה.

מקרי תאונות דרכים
אם הפגיעה היא באשמת הנהג האחר התביעה לפיצוי תופנה אל חברת הביטוח שלו. אם הפגיעה קרתה באשמתכם חברת הביטוח שלכם היא זו שתישא בהוצאות. במידה והתרחשה התאונה בדרך אל או חזרה ממקום העבודה תיחשב היא כתאונת עבודה לכל דבר ועניין וניתן להפנות את התביעה אל הביטוח הלאומי בנוסף לתביעת ביטוח החובה. הנושא לא תמיד מובן וכולל הליכים בירוקרטים וסעיפי חוק שונים הדורשים ידע והבנה ומומלץ להיוועץ בעורך דין תעבורה או עורך דין המומחה לדיני עבודה בכדי להתנהל כראוי. בהגשת תביעה לחברת הביטוח קיימת אפשרות לתביעה עצמאית אך גם במקרה זה מומלץ להיוועץ בעורך דין מומחה שייעץ וייצג אתכם בצורה הטובה ביותר אל מול חברת הביטוח וידע להוציא עבורכם את מירב הזכויות המגיעות לכם.

תיעוד ודיווח
חשוב מאוד לתעד את כל הפרטים מהמקרה ולשמור את כל מסמכי הבדיקות והאשפוזים השונים וכן את אישורי המשטרה והרשויות שישמשו ראיות לחומר החקירה בעניינכם. עורך הדין יאסוף את הפרטים הרלוונטיים ויכין תיק תביעה מסודר בעזרתו יוכל להתנהל הליך התביעה באופן מסודר שיביא לפיצוי הולם.
מפת אתר | צור קשר