רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תאונות עבודה פיצויים

במקרים בהם מתרחשת תאונה במקום העבודה או במהלך ביצוע העבודה החוק מגדיר זאת כתאונת עבודה. גם תאונות המתרחשות בדרך למקום העבודה או בדרך חזרה ממנו נחשבות לתאונות עבודה המוכרות על ידי המחוקק. כאשר מתרחשת תאונת עבודה, לשם קבלת הפיצויים מטעם המוסד לביטוח לאומי להם הנפגע זכאי, יש להגיש תביעה להכרה כנפגע תאונת עבודה. המוסד לביטוח לאומי דן בכל תביעה שכזאת ובמקרים מסוימים אף דוחה אותה ופוסק שהנפגע אינו זכאי לפיצוי. מסיבה זאת חשוב להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום בטרם הגשת התביעה.

כיצד לבחור עורך דין המתמחה בתאונות עבודה?
בחירת עורך דין לתביעת פיצויים במקרה של תאונת עבודה היא הליך קריטי ביותר בעל השלכות מרחיקות לכת על עתידנו. כנפגעי תאונת עבודה אנו נמצאים במצב שבו אנו זקוקים לאדם אשר יכול להבטיח לנו בצורה הטובה ביותר שאכן נקבל את מה שמגיע לנו מתוקף הזכאות בחוק. בישראל ישנם מספר גדול מאוד של עורכי דין אך לא כולם מתמחים בדיני עבודה. כאשר נפגשים כבר עם עורך דין המתמחה בתחום הגובה גם תעריפי שכר בהתאם חשוב לוודא שהוא אכן זה שייצג אתכם מול הביטוח הלאומי ולא איזה עורך דין זוטר אחר מהמשרד שלו. מומלץ להיעזר בהמלצות של חברים ומכרים שניתן לסמוך עליהם לפני שבוחרים עורך דין, שכן הרושם שמשאיר עורך הדין אצל הלקוחות שלו, הוא כרטיס הביקור הטוב ביותר.

מהו גובה הפיצוי במקרה של תאונת עבודה?
גובה הפיצוי במקרה של תאונת עבודה תלוי באופן ישיר מחומרת הפגיעה. במקרים הקלים המהווים את הרוב הפגיעה היא זמנית לתקופה של עד שלושה חודשים בהם מקבל הנפגע פיצוי בהתאם לגובה שכרו הממצע. במקרים אחרים בהם ישנה פגיעה חמורה יותר ישנה וועדה אשר קובעת אחוזי נכות לנפגע בהתאם לחוות דעת של רופא חיצוני ושל רופאים מטעמה
מפת אתר | צור קשר