רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית בטיפולי שיניים

תחום רפואת השינים הוא אחד מהתחומים הנפוצים ביותר הסובלים מתופעה בתחום המשפט הנקראת רשלנות רפואית. כאשר אנו באים לרופא השיניים אנו נתונים לחסדי הרופא המטפל באופן טוטאלי ומוחלט. אין אנו יודעים מה הוא עושה, ואילו טיפולים הם הכרחיים ועל אילו טיפולים כדאי לוותר מפני שהם מיותרים. במקרים מסוימים אנו נבחין שרופא השיניים נהג כלפינו ברשלנות רפואית רק לאחר הטיפול או כאשר אנו פונים לרופא שיניים אחר. האדם מן הישוב אינו מכיר את המונחים המקצועיים מן התחום ואינו יכול להביט במתרחש בתוך פיו, ולכן הכול תלוי במקצועיותו ויושרתו של רופא השיניים.

מהעושים במקרה של רשלנות רפואית?
במידה ואנו סבורים שקיים חשש שרופא השיניים שטיפל בנו התנהג ברשלנות רפואית יש לפנות בהקדם לעורך דין רשלנות רפואית המתמחה בתחום. עורך הדין יקבל מרופא השיניים את כל המידע הרפואי הרלוונטי כולל ההיסטוריה הרפואית, טיפולים קודמים וצילומי רנטגן. חשוב גם שניתן לעורך הדין את כל המסמכים הרלוונטיים למקרה אשר נמצאים בידנו. לאחר מכן יפנה אותנו עורך הדין להתבוננות אצל רופא שיניים אחר על מנת לקבוע האם הטיפול שקיבלנו אכן סובל מרשלנות רפואית ומה מידת הנזק המוערך שנגרם לנו כתוצאה מן הטיפול הקלוקל. באמצעות חוות הדעת של הרופא הבוחן ניתן יהיה להגיש תביעה בבית המשפט באשמת רשלנות רפואית.

מה להביא לפגישת הייעוץ עם עורך הדין?
כאשר קובעים פגישת ייעוץ עם עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית מומלץ להביא כאמור את כל המסמכים והעדויות הרלוונטיות לטיפול, כולל קבלות על תשלומים, צילומים וכיוצא בזאת. כמו כן מומלץ שלא ליצור קשר עם הרופא המטפל או עם המרפאה הרפואית בטרם הפנייה לעורך הדין מחשש לשיבוש מכוון במסמכים או ממידע לא מדויק שעלול להזיק לתביעה בהמשך.
מפת אתר | צור קשר