רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

כיצד לבחור עורך דין לתביעה?

כאשר באים לבחור עורך דין לתביעה מכל סיבה שלא תהיה, בין אם מדובר ברשלנות רפואית או בין אם מדובר על תאונת דרכים קטלנית ישנה חשיבות גדולה מאוד לעורך הדין שנבחר כדי שייצג אותנו. דרך טובה לבחור עורך דין לתביעה היא דרך המלצות. כרטיס הביקור הטוב ביותר של עורך דין הוא הרושם שהוא משאיר אצל הלקוחות שלו. אם מישהו שאתם סומכים עליו כמו קרוב משפחה או חבר קרוב הרגיש שעורך הדין שלו עשה עבודה טובה והשיג בשבילו את התוצאות הרצויות אז כנראה שמדובר בעורך דין טוב. כמו כן כאשר בוחרים עורך דין חשוב לוודא שתחום התמחותו רלוונטי לצרכים שלנו, ושמדובר בעורך דין בעל ניסיון בתחום.

מדוע חשוב להיפגש עם עורך הדין?
חשוב מאוד להיפגש עם עורך הדין בטרם שוכרים את שרותיו. כאשר קובעים פגישה עם עורך הדין לפני התקשרות בין הצדדים סביר להניח שהפגישה תיערך עם בעל המשרד או אחד מעורכי הדין הבכירים. חשוב לוודא בפגישה שאותו עורך דין איתו אתם מסכמים את הפרטים יהיה זה שיגיע לייצג אתכם בבית המשפט ולא עורך דין פחות מנוסה מהמשרד או מתמחה במקומו. כאשר מסכמים על מחיר חשוב לזכור שבתחום עריכת הדין יש שפע של היצע אבל עורכי הדין הטובים והמומחים בתחומם, אלה שמשיגים את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותיהם, הם עורכי הדין היקרים ביותר.

חשיבותם של המסמכים בתביעה
כאשר תובעים פיצויים מכל סיבה לגיטימית שהיא ישנה חשיבות ממכרעת למסמכים המתעדים את נסיבות התביעה. לכן חשוב מאוד לשמור כל מסמך אשר נראה רלוונטי ולהגיש אותו לעורך הדין. תפקידו של עורך הדין הוא לעבור על המסמכים ולנסות להוציא מהם חומר רלוונטי אשר יחזיק את תיק התביעה. המסמכים הרלוונטיים מהווים את ההבדל בין תביעה עם סיכויים גבוהים להצלחה לבין תביעה שקשה לממש אותה.
מפת אתר | עורך דין פלילי |  צור קשר