רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עורך דין רשלנות מקצועית

איש מקצוע אשר יש בידו תעודה המעידה שהוא כשיר לעסוק במקצועו על פי ההסמכה אותה רכש, אמור לענות על התקנים והסטנדרטים המבוקשים ממנו. היות והוא מגיש עזרה מקצועית מידו אל לקוח או אל מטופל, הוא נושא בכך אחריות, ועליו לנהוג אם – כן בסבלנות רבה. אף אם מדובר באדם שהסמכתו  אינה מקיפה ביותר, עליו להגיש את עזרתו עד לתחום האחריות שלו, ולא- עליו להסיר ידו מן המשימה. כאשר אדם פונה אל בעל מקצוע, הוא מקווה שהוא פונה אל מי שיעניק לו את השירות הטוב ביותר ובמחיר הנמוך ביותר.

מהי רשלנות מקצועית?
פירושה של רשלנות מקצועית היא שהתנהלותו של בעל המקצוע אינה הולמת או תואמת להתנהלות סבירה של בעל מקצוע זהה באותו זמן ובאותן הנסיבות. ניתן להגיש תביעה על פי סעיף 35 לפקודת הנזיקין, הטוענת כי בעל מקצוע שהתרשל בעבודתו חשוף לתביעה בגין רשלנות מידי הלקוח שטופל על ידו. על מנת להגיש תביעת רשלנות מקצועית צריכים להתקיים ארבעה תנאים: חייבת להתקיים חובת זהירות כלפי הלקוח, זו הופרה על ידי בעל המקצוע, הלקוח הוכיח את קיום הנזק וישנו קשר סיבתי, עובדתי ומשפטי בין הנזק לרשלנות – ואז ניתן יהיה לקבל מביטוח לאומי פיצויים.

איך להגיש תביעת רשלנות מקצועית?
על מנת להגיש תביעה כל שהיא, יש צורך בסיועו של עורך דין המתמחה בתחום. בין אם מדובר בעורך דין רשלנות רפואית או כל תחום בדיני נזיקין או בתחום בו העוול נעשה – עורך הדין ינסח, יקבע את העילות בגינן תובעים, יבקש את הסעדים המקסימליים אותם ניתן לדרוש ויעמוד באופן לויאלי לצד מרשו.

מי קובע את גובה הפיצויים?
ככל שמדובר ברשלנות רפואית, קובע ביטוח לאומי זכויות שעל פיהן ישיג בעל הנזק המוכח את הפיצויים. עורך הדין יוכל לעמוד על הערך המקסימלי של הפיצוי אותו בעל הנזק מעוניין לקבל, ולמעשה זקוק לו באמת על מנת לשלם על נזקים שנעשו לו ממילא.

מפת אתר | צור קשר