רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עבודה על תיק רשלנות רפואית

במקרים רבים אנשים חולים או מטופלים כלל אינם יודעים כי הרופא המטפל שלהם או הנציג הרפואי שטיפל בהם או ניתח אותם, פעל תוך כדי רשלנות רפואית. במקרים רבים החשד לרשלנות רפואית עולה רק לאחר שהנזק נעשה כבר והעניין עלה תוך כדי שיחה עם רופאים אחרים או עם יועצים רפואיים או מומחים מעולם המשפט המתמחים ברשלנות רפואית כגון עו"ד פלילי וכיוצא בזה. במקרים בהם מתגלה לכם כי רופא או מטפל נהג בכם ברשלנות רפואית כדאי מאוד דבר ראשון להיפגש עם עורך דין המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית, לספר לו את סיפורכם ולהתייעץ איתו.

כיצד מוצאים עורך דין רשלנות רפואית?
באמצעות חיפוש ברשת האינטרנט ניתן למצוא מספר רב מאוד של משרי עורכי דין או עורכי דין פרטיים אשר עוסקים בתחום הפלילים או הרשלנות הרפואית. ניתן כמובן גם להתייעץ עם חברים או בני משפחה שחוו רשלנות רפואית או להיכנס לפורומים בנושא רשלנות רפואית באינטרנט.

מה עושים בפגישת ייעוץ עם עורך דין רשלנות רפואית?
לפגישה עם עורך הדין איתו אתם מתייעצים בנוגע לרשלנות הרפואית שחוויתם מומלץ להביא את כל המסמכים והעדויות לתהליך הטיפול הרפואי שקיבלתם. חשוב להביא את כל המסמכים וכל הפרטים, גם מה שאולי עשוי להיראות לכם לא שייך או לא רלוונטי. תפקידו של עורך הדין הוא לעבור על החומר ולברור ממנו את המסמכים שאיתם ניתן להתקדם ולבנות תיק תביעה בגין רשלנות רפואית.

מה לגבי שכר הטרחה?
הרבה מטופלים שחוו רשלנות רפואית נותרו ללא ממון רב כתוצאה ממצבם ומן הטיפול הלקוי שקיבלו. מן הבחינה הזאת ישנם הרבה מאוד עורכי דין פליליים אשר מתמחים במקרי רשלנות רפואית אשר אינם גובים שכר טרחה התחלתי ורק גובים אחוזים מן הפיצוי במקרה והתביעה תצלח.
מפת אתר | צור קשר