רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות מקצועית של עורך דין

כל בעל מקצוע יש לו אחריות במסגרת עבודתו, על כן ניתן לטעון כי כל בעל מקצוע מועד לדאבוננו לרשלנות מקצועית, כל שכן עורך דין מכל סוג. האחריות הרובצת על עורך דין היא רבה – מספיק שיפספס שלב אחד בשלב בדיקת התיק שמולו, או שתדרך את מרשו באופן לא תקין או שאינו עונה על האתיקה המקצועית שלו. סביר להניח, כי עורך דין בעל ותק ילקה בפחות רשלנות רפואית מאשר עורך דין מתחיל, אולם אין לדעת בזאת- יכול להיות שדווקא משום שתכני הלימוד עודם טריים, לא יטעה בשלבים וירצה להעמיק במקרים הנדונים מולו.

איך יודעים אם עורך דין התרשל?
במקום שבו ניתן להוכיח כי נגרם נזק כתוצאה מהתרשלות מקצועית של עורך דין, מרשו יוכל לפנות אל חברת הביטוח של אותו עורך דין, אשר מבטחת אותו בביטוח לאחריות מקצועית או אפילו לפנות אל עורך הדין עצמו, ולתבוע אותם בתביעות רשלנות לפיצויים בגין הנזקים. עורך הדין יוכל לטעון להגנתו דרך סתירת הטענות שהועלו מולו – על כן רצוי לשכור עורך דין ממולח בתחום הנזיקין שיעמוד מולו.

מה הצעדים שיש לעשות?
ראשית, כמו בכל תביעות ביטוח, חשוב לקבל חוות דעת מקצועית מאת איש מקצוע בתחום, כלומר מעורך דין אחר. תוך כדי כך רצוי להתייעץ לגבי הסיכויים להצליח בתביעה כנגד אותו עורך דין שהתרשל. לאחר מכן, יש להגיש את התביעה באמצעות עורך דין כולל כל המסמכים והתיעוד המוכיחים כי הייתה כאן רשלנות מקצועית של עורך דין.

כיצד לבחור עורך דין לתביעה?
את עורך הדין לתביעה רצוי לבחור באמצעות המלצות מפי מי שתבע תביעה דומה. לכל עורך דין ישנה ההתמחות שלו שבה יהיה בקיא – פסקי דין חדישים ופורצי דרך עשויים להיות לעזר רב. לבד מהמלצות אישיות, רצוי לבחור משרד עורכי דין מנוסה וותיק, שיש לו מוניטין מוכר בנושא (אפשר לקרוא תביעות קודמות באתר האינטרנט בדרך כלל) ולוודא כי מי ששוחחתם איתו יהיה גם התובע.

מפת אתר | צור קשר