רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

אי איתור מומים במהלך הריון

היום נשים הרות נמצאות בדרך כלל במעקב רפואי או נבדקות לפחות פעם אחת בדרך לחדר לידה. כל עוד ישנן בדיקות לאיתור מומים גנטיים, מומים במהלך הריון ועוד, האם שואפת לקבל מידע רב ככל הניתן לגבי העובר אשר מתפתח לאיטו בגוף האם. כבר עם הבדיקות השונות שנועדו למטרות טובות בעיקר, מתגלעים סיכונים שונים אשר עלולים להתממש – ולא רק כחלק מהסטטיסטיקה, אלא מתוך רשלנות רפואית בלידה שניתן היה למנוע אותה. הורים מצפים בוודאי מרגע היוודע בשורת ההריון כי ההריון יעבור בשלום וגם הלידה, אולם עדיין קיימות סכנות שנגרמות מידי אנוש.

אי איתורם של מומים במהלך הריון
ההשלכות הקשות של אי איתורם של מומים שונים במהלך הריון יש השלכות מרחיקות לכת, העלולות להשפיע לא רק על חיי העובר – ואם יזכה להוולד אז גם על חיי הנולד, אלא גם על מהלך חייה של כל סביבתו למשך כל ימי חייהם. במידה והיה איתור מומים במהלכו של היריון, ההורים היו יכולים להחליט בשלב כזה או אחר אם להמשיך את ההריון או לא – לפנות לועדה שמטפלת בהפסקת היריון.

אילו מומים יכולים להמצא במהלך הריון?
המומים עליהם ניתן להתייעץ עם עורך דין לתביעת פיצויים אלו מחלות גנטיות שניתן היה לאתר בזמן באמצעות בדיקת ד.נ.א או דגימות דם, תסמונת דאון, נכות, מום מולד בלב, פיגור שכלי, בעיות וסיבוכים באיברים פנימיים (ניתן לגלות היום לפי נתונים וצילומים) ועוד מפגעים אשר עלולים לקצר או להכביד על חיי הנולד ועל סביבתו.

מה לעשות במידה ולא אותרו מומים במהלך הריון?
ההורים יכולים לפנות לעורך דין לרשלנות רפואית בעקבות גילוי, לאגור את כל התיעוד והמסמכים הקשורים לעניין, ולתבוע את הרופא, את המוסד שבו הוא עובד, את כל הגורמים שהיו יכולים לאתר זאת ולא עשו או לא הודיעו להורים, וכן לעתים גם את הביטוח הלאומי.
מפת אתר | צור קשר