רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

מוות הנגרם כתוצאה מרשלנות רפואית

מוות הוא תופעה שקיימת גם במטופלים תחת טיפול רפואי והשגחת רופאים, ולעתים ההשגחה הזו נעשית ברשלנות. התוצאה הטרגית של רשלנות כזו אמנם אינה ניתנת לשינוי לצערנו, אולם אפשר לפעול על מנת לקבל פיצויים בעבור אותם הפסדים שנגרמו או שעלולים להיגרם העתיד כתוצאה מכך. הדרך היא לפנות לעורך דין רשלנות רפואית אשר יראה כי חלה כאן רשלנות רפואית תוך כדי הוכחה צעד – צעד של המרכיבים לטענה זו. בכלל זה יש להראות כי הייתה צריכה להיות נהוגה חובת זהירות – אשר לא קוימה, נגרם נזק ישיר כתוצאה מכך שאפשר להוכיח אותו.

אחד מגורמי המוות הטרגיים ביותר
גרימת מוות ברשלנות תחת מטריה רפואית היא אחד הגורמים העצובים והמצערים ביותר שקיימים במאה ה – 21. לעתים קרובות לוקח פרק זמן עד אשר פועלים לקבלת הפיצויים בתחום. חשוב לפנות לעורך דין בעניין, כדי שיסייע לטיפול מהיר ויעיל בתיק התביעה. הוא יחתור לקבלת הטיפול ההולם ולהצגת כל העילות לתביעה מול כל הגורמים האפשריים.

באילו תחומים רפואיים נגרם מוות ברשלנות?
יש יותר דוגמאות לדוגמה של מוות ברשלנות רפואית אשר קצרה היריעה מלהוסיף אותם, אולם ביניהם אפשר למצוא גם ביצוע הליך רפואי בידי מי שאינו מוכשר לכך, אי מעקב אחר מצבו של חולה, העדר אבחון של תופעה רפואית או מחלה, רשלנות שמתקשרת למרשמי תרופות – סוג או מינון, רגישות ואלרגיות לתרופות ועוד.

מקרי רשלנות רפואית נוספים
כמובן שהשהייתו של טיפול או בדיקה נחוצים עלולים לעלות במחיר יקר, כמו גם התעלמות מאיתותים וממצוקות שהחולה דיווח עליהן. באופן פרדוקסלי, כאשר היד אמורה להיות על הדופק תרתי משמע עדיין מתקיימים המצבים הבלתי רצויים הללו, ואם ישנה אפשרות לפעול כדי למנוע גם את המקרה הבא של גרימת מוות ברשלנות רפואית – כדאי לפעול בנושא. 
מפת אתר | צור קשר