רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

עו"ד אובדן כושר עבודה

מסתמן כי עבודה היא חיינו, אנחנו לא באמת יכולים לצאת לחופשה ארוכת טווח כשיש על כתפינו את עול גידול הילדים וקיום המשפחה ובכל זאת מה קורה כאשר נשללת ממנו יכולת העבודה? בעידן בו החופש מדאגות כמו לא קיים, אנחנו רצים ומנסים להפעיל את הפוליסה הקיימת שמכסה את עניין אובדן כושר העבודה אבל האמת טופחת בפנים – התביעה נדחית על הסף! אם כל זה נשמע לכם אולי כדאי לכם לשמוע כיצד סיועו של עו"ד אובדן כושר עבודה יאפשר לכם לקצר את הדרך ובעיקר את ההתמודדות עם הדחייה. 

מה מספק ביטוח אובדן כושר עבודה ומתי מפעילים אותו? 

ביטוח אובדן כושר עבודה סטנדרטי עוסק בעובדים שנפגעו או חלו במסגרת עבודתם או מקצועם אינם יכולים לעבוד וצריכים כיסוי ביטוחי לצרכי הקיום הבסיסי. במעמד זה דורשות חברות הביטוח הוכחה של עד 75 אחוזי נכות. אז נכון ששילמתם כל השנים ממיטב כספיכם, אבל מבחינת חברות הביטוח תמיד אפשר לדבר על השורות הקטנות – אלו שלעיתים לא הטבתם לקרוא. אכן כך זה לא חדש, חברות הביטוח ממשיכות לדחות תביעות של מבוטחים, למעשה הם עושות זאת בזמן שאתם קוראים את המאמר הזה. זו יכולה להיות אי הצדקה, תירוצים מתחמקים ולעיתים אף שרירות שלא ניתן למגר ללא התערבותו של עו"ד אובדן כושר עבודה. אז אם מישהו אמר לכם שלא איבדתם את כושר העבודה שלכם בהיבט הרפואי מסתבר שאין מנוס – אתם חייבים ייצוג הולם "שיתעמת" נכונה מול גופי הביטוח האימתניים. המון סיבות יש לדחיות, ביניהן גם כך שלא מילאתם את הטופס נכונה, לא סיפרתם הכול אודות המצב הרפואי והרשימה קצרה מלהכיל. 

למה אתם צריכים עורך דין לענייני אובדן כושר עבודה? 

אם כבר הגשתם דרישה לפיצויים וחברת הביטוח דחתה אתכם על הסוף, חשוב שתדעו מתי אי אפשר להימנע מייצוג של עו"ד אובדן כושר עבודה מיומן. אחרי הכול כאשר אתם בוחרים עורך דין בתחום זה אתם משיגים את מה שמגיע לכם במינימום זמן. מקרים נוספים הם כאשר חברת הביטוח מתרצה, משלמת את מה שצריך ואז מחליטה על דעת עצמה כי אתם כשירים לעבודה. במעמד זה היא מפסיקה לשלם את דמי הפיצוי והסיפור כמו ידוע מראש. רוצים להגיש את התביעה באופן עצמאי? עצרו רגע והיזכרו בלא מעט מבטוחים שכבר קיבלו תגובה של סירוב. אתם לא באמת חייבים להילחם על מה שמגיע לכם, אחרי הכול אלו הן הזכויות שאתם יצרתם! הסטטיסטיקה אמרה את דברה, יותר מ90 אחוזים מגישים תביעה ונדחים על הסף, בכדי שזה לא יקרה לכם, כדאי שתעשו את הצעד החכם ותוותרו מראש על ניסיון שסופו כישלון. 

השאירו מאחור את ההליכים המשפטיים הארוכים והמייגעים ותנו לעורך דין בענייני אובדן כושר עבודה להשיג לכם את מה שמגיע בדרכים קלות ומהירות. 

מפת אתר | צור קשר