רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פעילותם של חוקרים פרטיים בשירות חברות ביטוח

חוקרים פרטיים בשירות חברות ביטוח

הודעתם לחברת הביטוח על תאונת דרכים? התרחשה תאונת עבודה קשה שעתה מצריכה קבלת פיצויים? למרבה הצער, חברות הביטוח אינן ממהרות לחלק כספים אל המבוטחים, והצעד הראשון בו הן נוקטות הוא למעשה בחקר האירוע באופן עצמאי.

לאור העובדה שישנם אלו המנצלים את חברות הביטוח לצורך ביצוע הונאות וקבלת כספים במרמה, אחת מן הפעולות הבסיסיות שיינקטו בחלק ניכר מן המקרים של הפעלת הפוליסה, יהיה הפעלתם של חוקרים פרטיים מקצועיים אשר יבחנו בקפידה את המקרה ואת ההשפעות של התקרית על חייו של המבוטח.

מקרים נפוצים בהם נעשה שימוש בחוקרים פרטיים

תאונות עבודה: אחד מן המקרים היותר נפוצים שבהם נעשה שימוש בחוקרים פרטיים על-ידי חברות ביטוח הוא בעת תאונות עבודה בהן תובעי הפיצויים והתגמולים מעידים כי הם אינם מסוגלים עוד לעבוד במקצוע בו הוכשרו.

חוקר פרטי יבצע מעקב ממושך ובו יפעל לאסוף ראיות אשר סותרות את הטענות ומוכיחות אחרת. לא אחת אנו עדים להלנותיהם של מבוטחים אשר מגוללים סיפורים בהם חברת הביטוח הודיעה כי לאור ממצאים שנאספו על-ידי שירותי חקירות, נמצא כי תביעת הביטוח איננה מוצדקת וכי תשלומי הפיצויים לא יינתנו.

תאונות דרכים: תאונות דרכים יכולות לא אחת להוביל להתפרצותן של מחלות יש מאין, וזאת כיוון שהמאורע המטלטל לא רק מוביל לפגיעה פיזית אלא גם נפשית. לעתים, המתח הנפשי הרב שבו מצוי האדם שנפגע בתאונת הדרכים יכול לגרום להתפרצות מחלות דוגמת סכרת ודאבת שרירים הנגרמת כתוצאה מטראומה ומתח נפשי.

חוקר פרטי במקרים שכאלו יבחן את המקרה על פרטיו ויבדוק באם היו סימנים מקדימים למחלות אלו. במקרים שכאלו ייתכן ויינתן פיצוי חלקי, וזאת רק אם יימצא קשר חלקי בין המעורבות בתאונת הדרכים לבין התפרצותן של המחלות.

מה ניתן לעשות במקרים שכאלו?

חברת הביטוח סירבה להפעלת הפוליסה ואיננה מעניקה את הפיצויים הנדרשים? נאמר לכם שהופעל חוקר פרטי אשר בחן את הנושא בקפידה? מוטב לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין המתמחה בהגשת תביעות ביטוח, ואשר יבחן את הנושא בקפידה.

למרבה הצער, בכל הנוגע לסירובן של חברות ביטוח בתשלום פיצויים, אין כל חדש תחת השמש. חברות ביטוח רבות מסרבות למבוטחיהן ומותירות אותם חסרי אונים, גם אם טענותיהם מוצדקות.

צרו עמנו קשר באופן מידי לקבלת ייעוץ מקצועי ראשוני ללא עלות. באם נמצא לנכון, נתאם פגישה ובה נתווה את האסטרטגיה המשפטית שתוביל אותנו לקבלת פיצויים מוצדקים אשר מכירים בפגיעה באיכות ואורח חייכם.
מפת אתר | צור קשר