רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פיצויים לנפגעי פעולות איבה

נפגע בפגיעת איבה הוא אדם הנפגע באופן ישיר מפעולת איבה על ידי אויב, או כל פגיעה או פציעה אשר נגרמה בעקבות פעולת טרור או בהקשר עקיף אליה, או לחילופין פציעה פיזית או נפשית כתוצאה מפעולה אלימה אשר מטרתה היא לפגוע באדם מסויים עקב השתייכותו של הנפגע למוצא לאומי אתני.

בהתאם לחוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה, תש"ל 1970, כל אדם שהינו אזרח או תושב ישראל אשר נפגע באירוע טרור מדיני , זכאי לפיצוי בגין נזקיו, פיצויים אילה ניתנים דרך המוסד לביטוח לאומי. את התביעות חובה להגיש בטווח של שנה מיום הפגיעה, לאחר קבלת אישור מטעם משרד הביטחון כי אכן מדובר על פגיעה עקב פעולת איבה.

אישור זה יינתן לאחר בדיקה רפואית מקיפה שבסופה ימלא הרופא דוח פציעה המפרט את פגיעותיו של הנפגע. במקרים רבים תביעת הפיצויים מול המוסד לביטוח לאומי הינה תביעה מסועפת ומורכבת ועל כן מומלץ מאוד להתייעץ ולקבל חוות דעת של עורך דין מוסמך בתחום.

כל נפגע אשר ניזוק בגופו או בנפשו במהלכה של פעולת איבה או לחילופין בני משפחותיהם זכאים לפיצוי בהתאם לסוג הפציעה וחומרתה זאת כמובן בהתאם לחוק, וכמו כן לתגמולים, הטבות ומענקים למינהם הניתנים במקביל לפיצוי. המטרה העיקרית של פיצויים אילה היא לסייע ולהעניק תמיכה מלאה בהחלמתם של הנפגעים


מפת אתר | צור קשר