רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

ביטוח גוף

רבים מאיתנו השתתפנו בתאונה באופן אקטיבי או פאסיבי וישנו סיכוי גבוה שבמידה ולא השתתפו בתאונה אז הם יהיו מעורבים בתאונה בעתיד.
מדובר לא רק בתאונת דרכים אלא גם בתאונות עבודה ובמקרים של
רשלנות רפואית הנגרמת מטיפול לקוי. חלק מהתאונות הללו נגרמות שלא באשמתנו ואיננו יכולים לשלוט בהן , אך אין זה אומר שלא נוכל לטפל ולדרוש את הזכויות המגיעות לנו על פי חוק כנפגעי גוף.

תחום הרפואה והמשפט נפגשים בנקודה העוסקת בתביעות נזיקין וגוף היות ועל התובע להוכיח כי אכן נגרם לו נזק באמצעות אסמכתאות רפואיות שמאשרות כי בעקבות התאונה הוא זכאי לאחוזי נכות ונפגעה לו האיכות חיים.
מנגד עורכי הדין של החברה הנתבעת או האיש הנתבע ינסו להוכיח כי אינו נגרם נזק וכי אינם אשמים ובכך להוריד את הנזק למינימום ולחסוך לעצמם תשלומים מיותרים.

אומנם ישנם הרבה עורכי דין בשוק אך אין הרבה שמתמחים גם במונחים מעולם הרפואה ויכולים לשזור ולשלב זאת בהגנה על לקוח במשפט שקשור לתביעת נזיקין בתחום הרשלנות הרפואית בטענה לנזקי גוף  בעקבות טיפול רפואי לקוי או בעקבות נזק שנגרם בטיסות זולות.
נזק כתוצאה מטיפול רפואי לקוי יכול להתגלות גם אחרי מספר שנים רבות
מאז הטיפול.

במידה ונפגעתם בתאונת עבודה , או הנכם חושבים שנפלתם קורבן לרשלנות רפואית הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטופס יצירת הקשר , וטובי היועצים שלנו שהם עורכי דין בתחום הנזיקין ולהן ניסיון רב יחזרו אליכם.

 


מפת אתר | צור קשר