רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

פציעת תלמידים

ביטוח פציעת תלמידים- למה, מתי והיכן?
פוליסת הביטוח לתלמידים מבטחת באופן אוטומטי כל תלמיד בית ספר, פעוטון וגנים הנתונים לפיקוח ממשלתי. בניגוד להנחה הרווחת של תלמידים והוריהם, כי הפוליסה תקפה רק לפציעות אשר נגרמו במהלך שעות שהותו של התלמיד במסגרת החינוכית, מדובר למעשה בפוליסה של "24 שעות ביממה"- אשר תקפה בכל עת ובכל נסיבות- גם כאשר הפציעה אירעה שלא במסגרת פעילות מוסד החינוך.

מי זכאי לקבלת פיצויים במסגרת פוליסת הביטוח לתלמידים?
תלמיד אשר נפצע בעת פעילות שבתוך כותלי בית הספר או מחוצה לו, זכאי עפ"י חוק לקבלת פיצויים עפ"י הנזק שנגרם לו- נכות זמנית או קבועה ואף אם מדובר חלילה במוות. יודגש, כי קבלת הפיצויים אינה מותנית בהוכחה לרשלנותו של הגורם הפוצע, אלא רק בהוכחה כי מדובר בתאונה ואישור הנזקים שנגרמו לתלמיד הפצוע.

איך מחושבים הפיצויים אשר תלמיד פצוע זכאי להם?
פיצויים מאירוע פציעת תלמיד מחושבים עפ"י אחוזי הנכות שנקבעו לו והתקופה שבה נאלץ להיעדר מהמסגרת החינוכית אליה הוא שייך. הוצאות רפואיות שונות וביניהן גם מכשירים שהיה צורך בקנייתם לצורך הבראת התלמיד הפצוע יוחזרו גם כן עפ"י תנאי הביטוח. חשוב לציין, כי פוליסת פציעת תלמידים לא מכסה במקרים של תאונות דרכים, רשלנות רפואית ופציעות מלחמה.
ביטוח פציעת תלמידים- לכולם ובכל עת
לסיכום, תלמיד הרשום לאחד ממוסדות החינוך במדינה, זכאי לפיצויים בגין פציעה בכל מקום וזמן, ולפיצויים נוספים מצד הגורם שפגע בו. מומלץ מאוד לפנות לעורך דין המתמחה בנזקי גוף ע"מ להפיק את המירב מפוליסת הביטוח ולהבטיח את מתן זכויותיו של התלמיד הפגוע.

למידע נוסף פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר