רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

תביעת נכות

למי מיועדת תביעת נכות?
תביעת נכות מיועדת לאדם שגילו מעל 18 ומתחת לגיל הפרישה, אשר אינו יכול להשתכר, משתכר סכום הנמוך מ-25% של השכר הממוצע במשק או שכושר העבודה שלו ירד ב-50% ויותר; זאת, כתוצאה מליקוי גופני, נפשי או שכלי עקב מחלה, תאונה או פגיעה מלידה. גם עקרת בית זכאית לתביעת נכות, במקרה שכושר תפקודה ירד ב50% ויותר.

איך נקבעים אחוזי הנכות?
קביעת אחוזי הנכות נעשית ע"י ועדה רפואית, שתפקידה לעיין בחוות הדעת של הרופאים המומחים בתחום ולהגיע לידי החלטה בנוגע לאחוזי הנכות שלהם זכאי התובע. אחוזי הנכות מאחדים למעשה את כל המחלות מהן סובל התובע, כאשר הנכות נקבעת ע"י הוועדה כקבועה או זמנית.

כיצד נקבעת דרגת אי הכושר?
לאחר קביעת אחוזי הנכות, נבחנת דרגת אי הכושר ע"י פקיד התביעות, בהחלטה משותפת עם פקיד שיקום ורופא. זאת, על מנת לקבוע מהי דרגת חוסר תפקודו ויכולתו לעבוד של התובע. יש להדגיש כי על החלטה זו זכאי התובע לערער בפני ועדת ערעורים, ועל החלטת הועדה ניתן לערער בפני בית דין לעבודה.

מומלץ להתייעץ עם עורך דין מומחה לפני הגשת תביעת נכות, בכדי למצות את זכויות התובע באופן אידיאלי. אנו ב"קטגור" מעסיקים עורכי דין מקצועיים המומחים בדיני נזיקין ותביעות הגוף, ועל כן אנו ממליצים ליצור עימנו קשר בכדי להגיע לתוצאות הרצויות של כל תביעת נכות.

למידע נוסף על תביעת נכות פנו אלינו דרך דף הצור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר