רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

מה עושים לאחר תאונות עבודה?

במידה ונפצעתם במהלך ביצוע עבודתכם חשוב לדעת כי הינכם זכאים לפיצויים גם אם והדבר נגרם בדרך אל העבודה או לחילופין בחזרה ממנה עדיין הדבר מזכה אתכם באפשרות לקבל את המגיעה לכם. תאונת עבודה נחשבת לכזו גם במידה ונגרם לכם נזק כתוצאה מחשיפה לחומרים מסוכנים או כול דבר אחר אשר פגע בבריאותיכם(גם פגיעה בשמיעה). במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים כתוצאה מנהיגה בשכרות, חשוב לדעת כי גם אם והדבר היה באשמתכם וגם אם לא עדיין אתם זכאים לדבר מה. 

על כל מקרה של תאונת עבודה חשוב לדעת מה מגיעה לכם וכמו כן מה עושים בעקבות תאונת עבודה שכזו.  עובד ראשי לקבל דמי פגיע עבור 91 ימים, כאשר גובה התשלום נקבע באופן שהוא יחסי לשכר העובד. תשלומים אלו משולמים על ידי ביטוח לאומי אך חשוב לדעת כי גם למעסיק ישנה חובה כלפיכם, להמחשה נגיד והנזק הנגרם לעובד נעמד על סכום של 10000 שקלים וביטוח לאומי שילם 6000 שקלים, כאשר העובד יתבע את המעסיק האחרון יחויב לשלם לו את שארית הסכום, כלומר, 4000 שקלים. ההיגיון העומד מאחורי הדבר הוא כי הניזוק יקבל פיצויים אשר מטרתם להחזירו למצב שקדם לתאונה ושלא ייווצר מצב שקיבל מעבר למה שמגיע לו.

כמו כן ישנה אפשרות לפיצוי נוסף במידה והמזיק הוא לא המעסיק אלא צד שלישי במידה וזה המקרה יהיה הניזוק ראשי לקבל עד 25%  מסך הנזק. במידה והניזוק מבוטח בחברה פרטית יהיה ראשי לקבל פיצויים ללא קשר להליכים המתנהלים במקביל.  כפי הניתן לראות  תאונות עבודה זהו עסק מורכב אשר מצריך יעוץ והדרכה של עורך דין אשר  מתמחה בתחום זה של עריכת הדין ומכיר את ההליכים השונים הכרוכים בדבר.

 

מפת אתר | צור קשר