רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

רשלנות רפואית

אף עלפי שעולם הרפואה נחשב כמתקדם עד מאוד עדיין ישנם מקרים של רשלנות רפואית. רשלנות רפואית בין אם ביודעין ובין אם לא עדיין נחשבת כרשלנות. המושג רשלנות רפואית מתאר מצב שבו אדם המוסמך לטפל באופן רפואי באדם אחר טעה בדך בה איבחן או טיפל במטופל וגרם לו לנזק רפואי. במידה ואתם חושבים כי אכן נגרם לכם נזק עקב רשלנות רפואית אתם ראשיים לפנות לבית הדין בתביעה לנזיקין רפואיים , עליכם להוכיח כי אכן הייתה רשלנות רפואית מצד האדם שטיפל בכם.
פעמים רבות אנו שומעים בכלי התקשורת על מקרים בהם אנשי רפואה התרשלו בתפקידם וכתוצאה מכך נגרם נזק למטופל. מקרים אלו מוגנים בחוק המאפשר לנפגע להגיש תביעת פיצויים. מכיוון שתביע מסוג זו נחשבת למורכבת מאוד חשוב להיעזר בעורך דין מומחה בדיני נזיקין אשר ידע להשיג עבורכם את מה שמגיע לכם עלפי חוק מבלי שהמוסד שבו טופלתם יתנער מאחריותו.
במידה וטופלתם במוסד רפואי כמו בית חולים, קליניקות שונות בין אם פרטיות ובין אם ציבוריות בעת הגשת התביעה עדיף תמיד שזו תהיה מופנה כלפי המוסד עצמו מכיוון שהארגון הוא זה שאחרי על האדם אשר טיפל בכם ישירות ובנוסף דרך זו יעילה יותר מאשר תביעה אישית כנגד האדם אשר התרשל בתפקידו והסיבה העיקרית לכך היא גובה הפיצוי אות תוכלו להשיג.

למידע נוסף פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

מפת אתר | צור קשר