רשלנות רפואית, תאונות דרכים, תאונות עבודה
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
רשלנות רפואית
תאונות דרכים
תאונות עבודה
נזקי גוף
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
תביעות ביטוח
תאונות בשטח ציבורי
תאונות תלמידים
תאונות ילדים
תאונות ספורט
תאונה צבאית
תאונת אופנוע
מחלות מקצוע

חוות דעת רשלנות רפואית

חוות דעת רשלנות רפואית

רשלנות רפואית הינה בהגדרתה הפשוטה מתן טיפול רפואי תוך סטייה מרמת הזהירות הנדרשת או מנורמות הטיפול המקובלות, כאשר זו גרמה לנזק זמני או בלתי הפיך של המטופל. תביעות אזרחיות בנוגע לרשלנות רפואית נכנסות תחת תחום דיני הנזיקין, ותכליתן היא קבלת פיצויים לתובע אשר נפגע כתוצאה ממקרה רשלנות רפואית, מהנתבע או מחברת הביטוח.

מהי חוות דעת מומחה בהליך תביעת רשלנות רפואית?
בעת הליך תביעה של נפגע רשלנות רפואית, על התובע לבסס את הטענה כי אכן מדובר במקרה של רשלנות רפואית, כאשר אחד מהתנאים ההכרחיים לצורך ביסוסה הינו צירוף חוות דעת של רופא מומחה מטעמו של התובע. בחוות הדעת מתייחס המומחה לשאלת קיומו של אירוע רשלנות רפואית ולהיקף הנזק הנגרם לנתבע כתוצאה ממנו. יצוין, כי היות וחוות הדעת ניתנת על ידי מומחה לתחום רלוונטי אחד, ייתכנו מקרים בהם נדרשים חוות דעת של מספר מומחים בתחומים שונים.

כיצד יש לבחור את המומחה אשר יכתוב את חוות הדעת הרפואית?
יש להיוועץ בעורך דין לרשלנות רפואית המומחה בדיני נזיקין ובתחום הרשלנות הרפואית בפרט טרם פתיחה בהליך תביעה, שכן הלה יידע להפנות אתכם למומחה המתאים ביותר לאופי תביעתכם. יודגש, כי המומחה הרפואי נדרש לעיתים קרובות להעיד בפני בית המשפט בעת התביעה, ולעדותו קיים משקל רב על פסיקת בית המשפט. בחירה במומחה הנכון לכם, הן מבחינת תחום התמקצעותו והן מבחינת המוניטין שרכש לעצמו, תבטיח עבורכם את מיצוי הדין באופן הטוב ביותר.

למידע נוסף פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ונחזור אליכם בהקדם


 

מפת אתר | צור קשר